2013年6月10日星期一

Phone人都瘋

呢個世界越嚟越變得有趣,以前啲人攞住個啞鈴咁重的大哥大水壺出街就自我感覺良好威過威士忌。

科技發展,跟住人們又追求電話要夠精緻鬥小巧以方便收藏。

家吓就要多功能鴨舌又番轉頭捧住個屏幕通街走都唔覺笨鈍﹗佢哋攰唔攰嘅呢?

還是在職場打滾,工作上有需要、又怕俾人眼望望笑落伍,能力負擔得起,擁有一部智能電話係無可厚非。

我呢啲冇需要、唔從眾的死硬派,從來都唔理會人點睇﹗

咸豐年前的大哥大我買唔起,當時我已經覺得有乜需要成日都守住個電話?

究竟係人用電話定係個電話支配緊大家(靠電話洽談生意的唔計).....

聽過有人曾經跌過電話落馬桶....吹乾再用?如厠都咁唔暢快,為乜?

近期就遇到咁嘅情況,第一時間已經揾到用『原始』電話的朋友E,

跟住打電話俾兩個已經用緊智能手機的朋友A&W約飯局,無獨有偶,都打唔通,W的電話尚且可以留到遺言,另一個就關機狀態。

咁分別留短訊啦,一星期後,W回短訊話剛發現我的短訊問幾時飯局,覆W告知我已經揾咗A成個禮拜都杳無音訊,請佢試吓揾,

又過咗一日,W成功Whatsapp到A,

後來W重叫我以後打唔通電話留口訊嘛﹗﹗(佢自己去咗旅行聽唔到口訊).....再者W重反問我有冇Whatsapp?

但我腦海當時只有What's up﹗

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...