2013年6月27日星期四

飲與食

前嗰排認識咗健康飲食新知識之後,有啲迷惘,唔通以後都只係一直飲菓汁、食生菓同生嘅菜糊?

前者都好滋味,但生的菜汁就真係暫時未完全食得到。

而家做法係,每日都有飲菓汁、煮熟啲菜先用攪拌器打爛嚟飲、有食肉。

每餐盡量只食一樣嘢。咬得好爛先吞。

平時一日起碼飲一至兩杯咖啡,蝦,已經兩個禮拜掂都冇掂過喇。

呢方面我真係要俾個credit自己﹗

之前係酒,而家係啡,飲又得,唔飲亦得~~ 得咗﹗

嗜甜人須知,白糖唔係身體要嘅嘢,所以係食極都唔夠。轉化過程令身體加重負擔。

如果吸收夠菓醣之後,就較容易搣甩舖癮。

我尋日煮蕃茄就用咗乾甜菊嚟代糖。

啲健康飲食人士真係好花心思將優質食物去扮唔健康食品的口味,

例如一個用咗700幾蚊嚟做唔駛焗冇麵粉冇蛋冇奶的蛋糕;

幾佰蚊一樽仔我唔記得叫乜名的東西扮檸檬茶。

其實都係為咗滿足想食又唔想吸咁多毒素的心理。

而家的我都係會照食不過食少啲,

會排但唔要求自己太極端去清啲毒為原則。

今日會飲番杯啡﹗

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...