2013年6月24日星期一

再執平貨

前週末去咗竹戰,今次有向各雀友分享吃生、洗腸和斷食經驗,氣氛似乎比平時輕鬆得多,佢哋都好有興趣聽咁。

鬼咩,見到我只係斷咗兩日幾就成個清減咗,冇前嗰排咁水腫。

吹水期間,有個雀友話因某些優惠同另一半喺工行有個聯名戶口,呢輪工行將香港工行同大陸link埋,工行夠膽死在網上顯示上冇咗人哋個戶口﹗幾番投訴見番戶口資料後,佢哋兩公婆想透過網上買基金時,畫面就只係error。打電話去問又話暫時未得,叫個客遲啲再試。過咗幾日再試又係唔得。但係後來就發現買基金的錢已經扣咗唔止一次,但冇買到﹗
(聽到古謙O晒咀)﹗﹗﹗
最後好彩事主醒目有攝下交易畫面佐證,同銀行續單交易對數﹗


同佢哋講起股票,雀友想得太多就入咗金股。雀友蔡夫人就$5.4x入咗建行,但係就話個市跌到好得人驚,又重複講有乜唔妥都可以要嚟收息。

老實同佢哋講見個市咁跌法我好開心,佢哋話古謙梗係冇貨,冇再回答。
(有貨都未必一定唔開心嘅,不過都唔解釋咁多咯)

我又再問蔡夫人,而家買股票時,知唔知自己買緊啲乜呀,佢支吾以對,我都無謂再傾落去嘞。總之各人有各人的方法就是。

竹戰賽果報捷

今日操作,早前入過的股票運用了第二注資金。另外再買入一些別的。務求做到升市有貨唔嫌少,跌市有錢繼續吸。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...