2019年11月8日星期五

唔沽唔安樂

最近老公幫我添置及安裝了這單槓。只做到離地兩秒……哈哈哈。
最主要係將成個人垂直吊起對舒緩腰患有好處。

呢兩日都係諗嚟諗去想沽貨。雖然個勢係似向上,既然個腦經常有呢個念頭,就做啲嘢平息佢。本來重想開始舖淡對沖。但都係忍多一口再睇環境情況。

是日操作:
沽了一注001...作價$75
咋一聲就成到,其他都咪再賣住了。

喜利得(hilti)重力拉爆螺絲

17 則留言:

  1. 我都賣哂中短線的貨了,逃生門唔會開得幾耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇方向時就會諗點樣操作先可以無論開那邊都心安理得。
      對呀外星人,我本身都係睇淡。

      刪除
  2. 正WOOOOO, 我都想整, 係咪要裝修技巧先打到D 釘入天花?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽佢講用爆炸縲絲。個單槓淘返嚟。

      刪除
    2. 拉爆螺絲就OK
      用石屎槍要有牌
      😁

      刪除
    3. 小石人用10mm粗100mm長的重力拉爆。見新增附圖
      方法:用鉛筆mark位
      油壓鑽裝上10mm油壓鑽咀
      深度由介子至末端
      佢話用油壓鑽不需要有牌照

      刪除
    4. 爆炸螺絲要用石屎槍 因為當中有火藥
      而拉爆螺絲就用電鑽 O K
      睇嗰幾個位都轉得幾好呀
      哈…… 專業啊

      刪除
    5. 過程重好企理☺
      呢個角度係我要求的,有景睇。

      刪除
  3. 丫丫...你沽貨,我仲入貨添....
    我有個係掛係門口,我都係離地幾秒...就玩完,用來舒緩腰部的

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以你出文我都唔識答咀。
      各有各想法。有耐性兩邊都賺到的。沒有抵觸。☺
      我記得有段時間去健身中心,拉筋加做啞鈴……之後可以吊得耐啲。同WW兄各自越做越好。

      刪除
  4. 我剛去柴灣睇完自己腰患,医師就係叫我去淘寶整件咁嘢來鍛鍊。可否叫小石人連工包料做多套🤫😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 小石人話幫到別人是好事

      刪除
    2. 四萬,你可電郵給我傾細節。

      刪除
    3. 吓, Sorry, 我講笑咋,古姐真係大好人👍👍點敢攪到妳蝦子餅,唔好意思🙏🙏🙏🙏若真自己攪唔到先敢麻煩佢😂
      医師話用身體重量,双腿縮起就自然拉直腰脽。

      刪除
    4. 上咗條片,可能對大家有用。☺

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...