2019年11月9日星期六

用單槓的強腰運動

吊到多過兩秒後😄

17 則留言:

  1. 我只係做縮起對腳,吊幾秒咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我嚟講個手握位幼啲係好大關係。我哋慢慢嚟啦。以前工作辛勞,姿勢又唔正確重有舊患,相信有恆心做會有好轉。😄

      刪除
    2. 原來大家都有工作舊患,為別人辛勤搵錢,傷就跟自己一世,我真傻,幸好醒悟得還早,只是腰傷。

      刪除
    3. 好多職業病,都係工作引起
      有句話,後生時搵既錢,係留番老左時睇醫生,悲哀

      刪除
    4. 腰患係我自己姿勢唔正確同搬重嘢又曾在巴士抓唔穩大迴環咁跌低加埋清潔家居徒腳跣倒重要後來跳石壆腿肌肉無力仆喺條街等多次受傷做成。
      工作時係過勞同情緒心理影響出現生理病。做過幾份咁嘅工之後,我覺得唔想再受社會工廠勞役,要想辦法過自己喜歡的生活。

      刪除
    5. 听落师姐都经历过不少各种伤,我觉得香港人好中意返工,不过应该看是我们这代人,下代人应该不会甘中意返。凡事看开D,工作只是生命中的一小部分。

      刪除
    6. 後生時稚嫩未建立到解決問題的能力。中年在職場上的際遇唔順利同自己性格有關,唔從眾又唔擦鞋。遇到俾人認為工作能力不附但我仍唔做篤灰行為來自保。
      其他人我唔知,我後期唔鍾意工作,而係要工作糊口,而其中一份工工時好長,啲女上司要求好多好高。
      千帆過盡,否極泰來
      係很好的經歷,我由極憤怒到細緻地明白同接受都用咗好長好長時間。

      刪除
  2. 用針炙,亦是一個治癒舊患創傷的好渠道!草上飛

    回覆刪除
    回覆
    1. 飛兄,我有試過做針炙。同嗰位醫師唔多夾,佢唔想聽我點整親,叫我只要告訴他邊度痛就可以。俾人咁大桶冷水照頭淋之後,我都有再俾機會大家。覆診時我問,這情況會有機會醫好嗎?他的答案是:妳以前好哋哋,而家變成咁。療程只是舒緩,不能根治。
      佢真係一個非常直接老實的醫師。

      刪除
    2. 哈哈,如果不夹,再试下找另外一个医师。

      刪除
    3. 很幸運,因為小石人學開太極的師父的岳丈大人係骨科聖手,佢雖然冇牌但憑觀人步姿已知患者骨格出咗乜嘢狀況而治療。
      原來我成條腰盆硬晒呔不自知……
      去咗一次就攪掂。第二次再整親去睇又係一次攪掂。
      我兩公婆近期兩三次去搵佢治療,佢又唔肯收我哋錢,攪到唔好意思……

      刪除
    4. 咁西利,不知有冇地址,好醫師難求, 謝謝

      刪除
    5. 亞伯唔係打開門口做生意的,由熟人介紹,佢冇牌,講嘅係互相信任。
      佢有時會返鄉下幫人。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...