2020年3月12日星期四

凶險但繼續入貨

他們打雀的地方,有時是位於雜草叢生,毫無美感之處。這幅是在屯門歷奇公園附近山坡,百無聊賴地散步時候發現所影。

作為買賣股票的人,經常要面對自己矛盾心態。今天想著長持明天卻沽走。原本的計劃又可能因形勢改變而完全不同。在近日一買即蟹的情況下,心情就是戰戰兢兢。

經過97無知一夜餘下三成資金、樓值蒸發一半有多。911惶恐入了的貨都急於求售。08資金不多越入越跌。1幾年$19友邦$26地鐵+其他如領匯入量少賺少少即放。都是猶有餘悸或回首笑看一個字·儍。

這個就是觸目驚心的鬥儍遊戲(講我自己)。

昨天入貨時要為自己做好心理準備,有經驗的人都知道今天低位便是明天的高位這名言。但大家亦知道若巿場急速爆升,豐厚的利潤能否轉移到自己手中就是決定於一念。

如今要承受很多心理壓力直至巿場回暖,但此時不跳進波濤洶湧高浪裡,是完全無機會抓到海中珍寶。或者再更有耐性地等待迷人deep V的來臨。

不過我選擇要繼續。
1      $62.75
303  $64.15
386  $3.87
941  $57.5
2588 $58.15
7200 $8.01

18 則留言:

  1. 而家恒指PE只有10.X,長遠而言好難輸。(當然你亦可以信林本利,話自從會計準則改動,資產要以市價入賬之後,而家恒指PE同以前PE係無得直接比較)

    回覆刪除
    回覆
    1. 米兄,承你貴言。
      心臟機能的考驗。
      入咗先知自己原來身體還好。今日又坐過山車😅

      刪除
  2. 古姐加油💪
    我已閉起雙眼用耳朶聽股市。😔

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝寫呢篇時就係諗起你同雲地。入咗唔想再睇,但唔睇又吼唔到好價入其他如內銀。。。🙈

      刪除
    2. 我已set好哂入貨價等入市,唔使吼股價XD

      刪除
    3. 呢個自動波係好方法☺

      刪除
    4. 哈哈我反而唔鍾意set價,鍾意直接禁入去買,咁先有shopping feel😍

      刪除
    5. 召喚到你嚟喇^^
      攞住啲買餸錢邊件新鮮大件夾抵食就成交。
      而家開大食會,預算開始有限。。。哈哈哈

      刪除
  3. 現在入市值博好高,現在買得一定要有心理準備長線持有,
    既然長線持有即係中間的時間升同跌都無所謂...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝權兄支持。今次吊詭之處係營造到個氣氛係跌極跌唔落,咁先引到人出手。其實唔係完全冇短線獲利機會的,唔食小糊又被綁住。
      入百家貨的好處是。。303、941同之前135比我放貨時平好多😄亞Q

      刪除
    2. 其實又真係跌唔落...個市對比08年差好遠...什至連15年都不及...

      刪除
  4. 但此時不跳進波濤洶湧高浪裡,是完全無機會抓到海中珍寶--->>>唔得嫁,我會浸死呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係有小石人先要咁博同可以咁搏。可圈可點😁😄

      刪除
  5. 嘩!師姐,你昨天買咁多貨呀?
    你個倉咪有10幾隻股票🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳真係心水清又可愛。係好多呀,今次好多都想買。自己試吓整個組合出嚟。
      呢期拿揑個時機好差。入唔到的就升,入完第二日就大跌。😅重組自己買嗰隻不升反跌。
      買賣係咁架啦。現時翻手買第二注的只有4至5隻,其他由佢先喇。
      我在回想,等咗咁耐都係等呢啲恐慌時機。所以咬實牙關去馬。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...