2023年3月31日星期五

家居有計·買賣

卒之解決到厨房窗開關問題。

在裝修大計中我提過,厨房的窗離兩呎位"烏"唔到咁遠。


得咗。

之前有個撈意粉的木厨具,我哋叫佢九陰白骨爪,一鑽就散。

再試呢個冇弧度的鑊鏟(唔好炒的發明)就成功。

又可以廢物利用。

是日買賣:

今日再扯高一棍時又買入多啲7500。

是日賣埋啲月供中移動廿佰幾碎股(清倉)。呢單交易有賺。

小插曲係打電話去銀行s詢問嘢時烏龍一出。我都唔知自己處理股票買賣重可以維持幾耐。

而家啲蝦碌嘢當做笑話一宗咁哈哈哈。

保持思考動腦筋,延緩衰退。

之前寫過:

兩間鋁店都攞到我哋嘅感謝金


 

2 則留言:

  1. 廚房窗宜長關, 會吹進來的往往不是油煙, 就是廁所排出的廢氣

    回覆刪除
  2. 對呀,香港住屋設計稠密,你/妳說的時有發生。
    我們在考慮窗戶開關方向時,朝開揚處,現時由右面吹來的是較清新的空氣。
    另外一面窗亦擋住自家的煤氣熱水爐出氣位及離抽氣扇較遠。
    洗菜後的篩,要有清風吹吹才保不發霉。我家的環境情況尤幸窗開少少罅隙時利多於弊,謝謝匿名君提點。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...