2023年8月4日星期五

聯名保險箱

呢幾日早醒,晨光一隅。

如果同老人家聯名租保險箱,若一方終老離開。要喺銀行知道此消息前,儘快取清箱內物件,若不然,銀行會封箱並要做輪手續才可取回箱內物品。

自我結婚後,原本我同亞媽合租的保險箱加多兩個姊的名,以方便她們二人也可到保險箱取物。

近日銀行來信,要這後加名的二人填寫更新客戶資料。我在注意到母飲食後續醫療安排和情況穩定後,Whattapps問大姊77可否說說有關保險箱事宜(因填回資料有期限),佢話會去銀行填表。我建議佢考慮將保險箱內亞媽的東西取出後,我詢問手續將個箱取消。

佢反建議話將個箱轉佢名,因為而家好難租到合適的箱。

我知難輪。亦告訴她如果可以轉名,當時就轉咗畀佢哋而唔係加名(只有攜匙取物權,非租箱人),銀行連交租箱款項的戶口都一定要係租箱本人。

好早前我媽暈到不得了,斷斷續續成廿幾年了,乜嘢都係我一人處理。當時趁佢精神好嗰排冇暈,將原本聯名戶口取消再在該總行開個我個人戶口等咗好多個鐘頭。

77唔記得咗租箱銀行地點係正常(加名時去咗一次又已經係幾年前的事),佢連我提過有關其中一方有事會封箱好似都唔記得,或者覺得而家唔使做,或到實際發生先處理。但以佢咁緊張的性格,到時重記唔記得?又或者冇時間又或者到時又未必方便提。

咁橫掂而家要重新填兩個後加名的人水蛇春咁長的資料,不如取消埋個箱係咪更妥當呢。

"我已經冇能力處理封箱後續跟進事宜。"

呢句一出,昨天傾,今天77清空了保險箱內東西。

今午佢通知我後,即時致電該銀行問取消手續,得知若果是開箱時單簽的就可攜嗰兩條鎖匙到銀行直接取消。如果開戶時是兩人簽的就要兩人親身辦理取消事宜。

成廿年前有多,咁耐我真係唔記得,不過以我平時行事手法,好大機會係單簽。



 

12 則留言:

  1. 總知麻煩多多。路過的讀者

    回覆刪除
    回覆
    1. 一大堆塵封記憶中摷嘢再去煩瑣銀行制度中穿梭。

      刪除
  2. 我老爺上天家後,奶奶馬上去清箱,因為嗰箱只有老爺名,之前無理個保險箱,兩年後,奶奶發現佢嗰戶口自動扣緊保險箱年費,佢以為嗰箱會自動取消。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢種服務通常係安排每年自動轉賬,除咗要留意扣賬戶口要有錢外,處理者真係冇留意到咁多後續處理事宜。
      由老爺戶口扣賬?還是佢用嗰間銀行畀唔係租箱人戶口自動轉賬都得?
      租咗咁多年,見證保險箱收費加咗好多。

      刪除
  3. 回覆
    1. 冇意扮演受害者角色。
      現在識得劃清安全界線畀自己。崩潰咗情緒失控咗冇人會幫到我,只害苦了愛我的老公。
      77呢種人,由細到大我對佢呢種操控霸道嘅人一直有戒心,佢唔傷到我。亦忍咗佢好多鑊。
      最傷係外表面慈,我半世人最信任的二姊45。在外做自己的工作,老逢地唔負自己責任,重暗地裡實行佢一些計劃。我覺得自己係懵仔,而且🐷咗咁多年。
      另外守侯咗咁多年嘅高堂,一句認同說話都冇不特止,重笑住話唔鍾意我。我真係冇幽默感去為呢種"笑話"而感到開心。我情緒失控,佢責備我。話畀佢知45成晚開住燈會影響佢睡眠。轉頭佢打電話畀77,話我妒忌45。(根本就以自己心想的傳是非。又引起一大堆誤會嘅就係佢。)
      引用福爾摩斯一句改寫對白:
      She no longer need my services.

      刪除
  4. 我發現很多高堂喜在子女間散佈不實批評,例如在77面前批評59, 59面前又說77的不是,可能為擦存在及同情感,但久而久之反而破壞子女間關係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩代之間又牽涉兩個人以上,冇共同興趣,講身邊的人和事就最耳熟。
      兄弟姊妹之間有時淪為競爭對手,爭寵爭資源爭產。
      報恩 報怨 攞債 還債
      血緣關係是和睦愉悅還是只係一個稱呼。。。

      刪除
    2. 我成日講,世界上有一種人最快樂同驕傲:和尚。

      刪除
    3. 又有啫,譚博文同佢妻子倫志文咪係握手道別後,一位即係而家嘅釋衍空法師,另一位都係出咗家與佛法有緣。😄

      刪除
  5. 一孩政策的好處就是不會攤簿每個子女享到的資源, 也不會令責任不公平地降臨到其中一個子女兒上.

    這世界不患資源/責任多寡, 只患分配是否均勻, 世上人口其實早就太多了, 若非什麼貴族世家有責任使命要後代傳承, 不然其實生一個小朋友已經足夠

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,資源集中,父母有更多時間親子和好好教養。愛惜自己,關心別人。
      久而久之,重唔使記咁多親戚朋友的稱號,哈哈哈。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...