2023年8月7日星期一

"Unwanted"beauty


 小石人昨天出洞跟攝友影嘢。佢發現呢隻嘢之後,畀佢朋友影先。佢友影完後,到小石人影時,未影到全相又係"嘟"一聲飛走咗。

變成只影到一片翅膀。佢對翼嘅紋理似朵花。

佢話係隻烏蠅,我睇形似但唔肯定。

烏蠅係世界清道夫。就係佢哋處理腐爛嘅東西。

令人討厭但其實佢做緊一啲對大家有益的事。


8 則留言:

  1. 唔講未經證實葯用,曱甴對地球有否真價值?

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨。
      有呀,自然界食物鏈底層,喺森林和原野佢哋是食物。
      有些蜂搵昆蟲嚟繁殖,將卵注入昆蟲體內,成為活體營養育嬰容器。

      刪除
    2. 冇任何工具幫助之下
      食物鏈最低層就係我
      哈...

      刪除
    3. 點會呢,有氣有力又有腦。喺荒島你哋兩位的生存機會高過我。一個識攞水一個識打魚。😁😋😄

      刪除
    4. 係喎冇send啲相畀你睇
      最近幾日兩條紅油
      一條石蚌一條金錢斑
      哈....

      刪除
    5. 啲斑,一上鈎就哩入石隙,初手時以為cake石會掹斷條線。有一次釣到條芝麻斑,斤12,即時到長洲來料加工。

      刪除
  2. 我也教導小朋友不要憎恨蚊子, 因為沒有蚊子的話青蛙們會餓死, 然後我們就沒有田雞飯吃了

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...