2023年8月8日星期二

FA~FA~愛主人


 有番咁上下的,記唔記得以前有句歌:


"肥佬發咗達"

我就係用呢個音唱住咁畀佢聽。有時下一句+啲聲效(自己扮)

有時就學佢創作的FA~FA~well well well.

聽吓佢呢幾日的鸚鵡舌。



有乜動靜有機會就要拍,早前同佢玩網球,有段時間佢好似隻狗咁,我一拎起個波,佢就跟住我。掟個波出去立時飛住追。

過咗幾日此情不再。

老公的配樂剪片,因為唔想人睇到我對腳行嚟行去😄得返幾秒。。。

下面條片音樂比較大聲,請自行調細音量。



2 則留言:

  1. 阿花一次 靚女過一次
    仲要係天才作曲家
    哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 留意吓露宿🐦之家的擺位。
      FA~FA~ well well well😁

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...