2023年8月16日星期三

有流動有攪作

超小型螳螂,佢以為發現新品種。


之前有沽走港股MPF,今日先可以再入貨。老公同我的戶口各由保守轉30%入港股基金。


現在最多聲音係巿場大戶散戶均非常短線操作。

瀰漫著悲觀情緒。

一些彈弓口講股人,前日一條片就說可能會u型或v反彈,昨天條片就說因為散戶搏反彈可能續沉底。基本上包括晒有機會發生的情況。發生邊樣咪放返估中嗰條片,好準呀😁。

我都明兵慌🐎亂,資金、人心竄動虛脇,自己的操作更要循"低"買方向堅持。

做出來的勢,到大家都相信時,就是破格的時候了。




 

6 則留言:

  1. 我d,MPF坐左好耐艇,冇得旭😭
    油股就當定期等收息
    3033尋日,即日鮮執幾百,今日又買返,有得執就執😆

    回覆刪除
    回覆
    1. "有得執就執"係呀,長短線混合使用。
      到大戶收夠貨要彈升就追唔切。
      MPF特別小心,因為係老公的勞力錢,一條數易睇。上次大升巿MPF桔倉😄。今次大行程先短炒後"長揸",期望今次升巿有耐性有斬獲。
      保持好似大把在手的心情。Q,亞Q哈哈哈哈哈

      刪除
  2. 萬八至萬五有大量打不死牛仔
    哈.....


    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝報料。
      從冇買過牛熊期指,唔識亦唔係我呢種人玩。
      睇住邊度密集就炸邊度,佢哋睇通骰盅。
      手腳眼腦慢,又或者根本唔關快慢事😄

      刪除
  3. 內房未爆完,仲會拖累內銀同內險,仲有得跌喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提醒,MPF分3注資金入,上次冇出嗰30%貨就唔畀自己呢個位入。大巿好蠱惑的,當大部份人以為一樣時就出另外一樣。之前大多數搏亞爺出招我咪跟大隊中咗兩三招。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...