2013年9月15日星期日

緣滿在秋

尋日竹戰回家真係攰到氹一聲,隻眼唔盲經已好好嘞。。。哈哈哈﹗






今次我好滿意自己的表現,成日笑笑口咁,有啲唔想聽嘅嘢就選擇性失聰唔俾啲煩音入耳,呢招掂檔﹗

食咗舖滑板十三么都算係有交代,四連勝﹗ ^ ^

呢幾日雖然睡眠質素麻麻地,但係就過得好有意義。又幫到一個心靈受困的人。

人與人之間的微妙之處好似一個環,以前人哋喺我有困難的時候幫過我,而家我又去幫吓其他人,生生不息將善念延續。。。實在蘊藏千般美﹗

言語間溝通,傳得多咗幾重加入不同人的個人感觀,好多時就有誤會,當有人勇敢地嘗試去傾清楚,咁一班人從唔湊唔睬又變番冇樹冇幹,係最近家中的寫照。在此向幾位屋企人加以讚賞,做得好,係我學習的榜樣﹗


16 則留言:

  1. MR COOL,哈哈!大眼仔你都o岩?!我更鍾意怪獸公司既毛毛,好得意!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意的就係毛毛,夠高大威猛真得嚟又細心﹗單眼仔,貼題啫,因為我用咗我隻眼,隱joke。。哈哈哈﹗

      刪除
  2. 怪獸公司第一集好正!第二集聽講麻麻地,所以我都無睇 ^^"

    回覆刪除
  3. MR COOL,謝謝你既回應!仲證明你好重視每位網友既留言!LIKE!

    黎緊假期又黎竹戰?希望你單眼都嬴足全場!!!呢期你最旺,卡卡卡 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然要以誠相待﹗長打長勝係每個落場竹戰者的願望,謝謝妳。

      刪除
  4. 突然回憶起細個陪阿媽睇既小旋風紋次郎,果時盲俠風行一時,不過最深印象都係紋次郎口裡噴出來牙簽,細果真係以為牙簽係武器,哈哈哈! 

    回覆刪除
    回覆
    1. 用嚟拮魚蛋嗰啲牙簽。。Kakakaka...簽我諗都應該可以做武器,但要染咗毒再用小管吹出去先有殺傷力喎﹗ :P

      刪除
  5. 盲俠勝新太郎同牙簽派紋次郎真係好經典,到我呢代睇黑澤明江湖俠士電影都有d啟發

    用小管吹出去先有殺傷力﹗MR COOL 你計算好精密喎﹗紋次郎都輸比你今次!卡卡卡

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟啲土著學習,佢哋會用有毒的樹汁,而呢樣武器係要嚟打獵用的。如果用嚟擊倒敵人就係陰招,唔多光明磊落。 :)

      刪除
  6. 撇開係唔係陰招,要射得快而準都唔易,仲要採有毒的樹汁,都唔係睇戲諗得咁簡單 @_@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋對住棵樹練習架,要插住樹身先為合格,熟能生巧。 ^^

      刪除
  7. 仲有,部族放箭擊倒敵人顯得有點陰毒,但丘比特放箭就喻為高尚既愛情,真係幾唔同

    回覆刪除
    回覆
    1. 了解吓呢個周時纜住尿片長唔大嘅神仙點射啲箭。。。金箭、鉛箭的特質,我寧願中毒箭﹗

      刪除
  8. MR COOL,原來你仲係度,未訓呀?!

    回覆刪除
  9. 我估你又在竹戰中,不打擾你喇,我先訓!^^

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...