2013年9月3日星期二

好lonely的blog

樣式色彩都多選擇,但你唔會知實際邊個探訪過,又冇途徑探索找尋新網友,只係靠舊有人脈的網誌清單。瀏覽到的範疇傾向單一化,其他的『花鳥蟲魚詩詞歌賦』完全冇路線去到,真係好朋黨獨個兒自說自話feel。

想起以前曾經有一段時間,通過寫網誌認識到一些網友柴娃娃咁談笑甚歡,嗰段時間過咗之後,自己寫寫寫,都有機會俾人去四圍探索,唔出聲都睇吓人哋釣魚網網千斤、煮嘢食色香味丫。

可能呢個就係人生寫照﹗

好似靚仔靚女的時候無憂無慮咁,興起時甚至會促膝夜談,當時有個好有趣的網友係行歐盟時間,重俾人話我好半夜三更唔瞓無無聊聊咁同佢係咁傾。但係而家諗番起又係一種偷快經歷。少年輕狂,漸次步入正正經經的社羣,又認認真真咁學習,新知識帶來另類滿足感,但總縈繫著那種莫名的寂靜。。。

寫呢篇期間,屋企人在籌備家庭聚會,講咗個gag,我俾咗個反應。我慨嘆好耐,應該都有兩年冇人講過笑話。佢話唔係丫,尋日.....。我既意思係我就成日都試講啲人哋覺得唔好笑的笑話,但周圍嘅人係冇人講.....真係好dry。

如果講到呢度就收筆,我同嗰啲終日唉唉唉嘅人有乜分別。我諗學習知識、認真工作、生財愛富都可以開心活潑咁進行,事關而家係悠閒活動,要觸動別人的幽默細胞係好唔簡單的事,只有自己經常在失敗中屢屢嘗試,起碼要捕捉生命中一些生趣才像樣....笑樣﹗


你幾耐冇笑過呢?你今日笑咗未﹗


 

12 則留言:

  1. 返工嗰時我真係唔識笑…

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確,香港人工作量多、作業時間長、壓力大,加之唔係好多人咁好彩遇到啲好同事,夏娃:P 就大把。工餘時間笑番補數啦。 :)

      刪除
  2. 還有很多blog友在左右,不算lonely吧。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 返工遇著啲格格都可以好lonely,亦有可能患上『人群裡獨孤症』:P,處方係我行我素,呢隻藥有副作用,食咗令人面部僵硬俗稱笑唔出。。。最有效根治嘅天然方法係去長飲長有山揾口叫自來水井,飲咗啲水後強身健體,笑容滿面,成個靚番晒﹗

      刪除
  4. 返工人人都有壓力,點笑得出>_<唯有自己找減壓方法,我覺得看一場好笑電影,大笑一場,心情自然好舒暢,我都搬左過來,有好多yahoo鄰居,好有親切感,但上網搜尋blogspot又好難搵到﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好同意,追溯起嚟我印象中係自97年開始,打工仔工作環境同氣候開始變天:
      1)由長工轉合約制
      2)公積金變強積金
      3)工作時間長但冇補時補水.....
      周星馳減產之後轉戲路:D,都要努力適應。
      揾方法減壓係好正面的方法,讚。

      刪除
    2. 用blogspot似乎冇乜機制俾我哋揾新網友,我係喺yahoo揾定舊友轉去邊link番。但佢有個好處網誌清單可以連結到唔同地部的各方網友,凡事都有兩面睇。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...