2020年3月14日星期六

黑色星期五·月照華燈

股壇道上常波折
多邊無際任縱橫
披荊斬棘覓方圓
陰晴過後始得月

如果視之為藝術,輕重遠近有變化才是佳品。

當巿場熾熱大部份人覺得有利可圖的地方,水漲船高到一個點,海嘯據說先兆是一遍寂靜,然後就是極速氾濫將所有東西吞噬淨盡。

事情未發生時,其實說什麼也是徒然。書本名人給閱讀者的是別人的紀錄,出奇不意來臨時歷史又再重現在不同人身上。

是以在這地方覓食,遠而不熟悉,過程太複雜甚至是借來的求生工具到最危急時要還,再在漆黑中所有店舖都關門的情況下四處撲,就不符合養生修身之道。對我來說練好普通操作簡單是美是最適合。基本樁重覆正確地練往往最受用。

無人會知道的事,操作方法避"險",險的定義和時機又是自己的事。資金配置去減低將籌碼放得太重在一個項目。

要算實力雄厚大家公認估值高的,有心理準備它,它們不一定會令散戶有收獲。

是日曾蝕賣所有英磅套資金入貨,當巿場很多人都要錢補倉時金股匯都同時下跌。選了下跌3%的來下手。

感謝有經驗的網友分享在這風雨飄搖的季節時可考慮的方法。我決定分細注分散入心儀的項目。

是次最估不到的。。午後竟然急速大反彈,甚至懷疑看錯。

最令我欣慰的是小石人今次主動說想入2800,用儲蓄買有機會賺取利潤的東西不用在這裡多說了。可能他是想透過這樣賺取他正儲錢買那對我來說虛無縹緲的昂貴鏡頭。不枉我按下人肉錄音機幾次,完全不懂又沒打算進一步了解的,買這個應該是最佳之選。

本來人人正浴血撕殺,我就不應講笑。但我屬實忍不住。。
話說他新工地盤有些工人在近期連番急挫的港股情況下大哭股喪,"輸晒喇,唔使再買"。。他們就問小石人有沒有入場。
小石人:"而家先係入巿時機。"
(其實小石人一啲都唔識,咁嗰啲工人又好似信咕喎)。

昨日操作:

2800  $23.15
(這是首要任務所以入到當日比較好的價。已跟他說兩次,要有繼續可能下跌的心理準備)

上午其實都心大心細入唔入,初先我冇睇已入的,反而著眼一直在觀察而未入的。

2       $76.75(買得多到漏寫😅)
35     $2.86
62     $17.94
435   $4.02
823   $72.5
1848 $7.47

跟住睇吓已入的,又揀咗呢兩隻
1883 $2.67
1       $55.45
(1號,呢隻要同自己講,佢再跌到點都唔好再入)


另外入咗航運股。

入貨時如35 62 435 1848呢啲交投唔活踴的,我感覺唔到人踩人,反而係冇乜沽盤。

用兩間銀行做基地,一間有問題都唔會一鑊被炒起。見過有網友說IB、一通運作喺呢次戰役中系統極不穩定。我一直認為銀行就算手續費貴好多都值得俾。

雖然唔知是次入巿會唔會有收獲,但一副牌無論來得好唔好都俾心機打好佢。贏的時候不得意忘形;逆勢就盡量減低損失。過程打得輕鬆開心是最重要。






7 則留言:

  1. 我阿媽同小石人類似,佢早幾日見5號低過50,問我好唔好買;我話股票我都唔識,5號仔無人知佢盤數係點。我都係叫佢買2800,亦同樣話明入左後要預期繼續會插。買左唔好理佢就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲情況真係好多人都(目及)實隻5號仔。唔知佢又會唔會供股重演,唔派咁多息就散。確係情意結,月供我都揀佢貪佢出息密。做錯決定中途有諗過修正,之後又不了了之。可能等佢彈升後再考慮後續部署。冇獨有偶,見佢持續下跌,小石人都有質疑,但大跌巿時,佢都係留意住大貓價位。😄

      刪除
  2. "買左唔好理佢就得",小石人都係咁打算,佢一定比我堅定。

    回覆刪除
  3. 好靓的摄影,令到跌市中有希望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 看過一套劇集陸王,另一套電影星聲夢裡人都有相似的取景。
      謝謝Cherry欣賞,似彩色寶石悅目😊
      我有繼續入巿。變了購物狂。。

      刪除
  4. 的确似彩色宝石悦目!师姐我都有入货,不过细细注,女人仔不敢太大手笔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細注就啱架喇,最緊要自己承受到風險,用閒錢增強坐貨能力。預足夠錢繼續平時消費,開心地生活。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...