2020年3月23日星期一

又再整餅·小石人強積金

近期第3次整蠔餅,
蠔仔用滾水淥一分鐘,
瀝乾水份後等一陣,待出清水再用厨紙索乾身。
一蛋一湯匙薯粉,
將蛋漿混合物分兩次煎。
唔懶得。
好有精神先獨立當小食咁整,
因為一味食物要用好多厨具,有排洗。

小石人今次有將成品上臉書,
即係對是次"傑作"的肯定。
佢話唔油膩、蠔仔唔靭,
好過屋企附近間潮洲打冷的外賣多多聲。
功多藝熟 用腦改進

^^

小石人新舊工作的強積金比較,
終於的起心肝開呢個台摷吓資料。
新嗰份工的BCT,佢對我說了好幾次話啲人講呢間強積金公司有得賺。我:"咁係乜嘢人講?"
粗略睇過發現:
BCT新公司強積金賬戶-
1.產品概覽的投資經理係其他現成基金例如富達、鄧普頓、景順。咁會唔會導致佢收費貴的其中一個原因,現成再打個過水濕腳費。。"冇答案"
2.搵勻佢個app、網上、甚至佢寄俾個客的產品概覽都冇講實際具體買咗啲乜。只給投資於香港股票、環球股票、債券等字眼。
3.部份又係由2008年成立將基數以最殘嗰年起跳計算,拉線令組合睇起上嚟好好賺。喺嗰年先開始入巿確係幾好。
東亞舊公司強積金賬戶-
1.類似組合收費較平。當然內容係有出入,唔係兩個一樣蘋果比較。將資金在巿旺轉去保守基金時,咁大家都係唔做嘢乸住筆錢等有平貨時再轉入高風險組合,呢間收費平啲,由2018轉咗做保守基金重有1.x%進賬。
2.東亞的概覧起碼在股票、債券部份話到俾我知佢買咗乜嘢。例如中海油定中石油,我會選擇前者。雖然都只係講俾我知少量百份比的資訊,好過完全冇。

今朝喺小石人部手機安裝咗BCT個app同埋將佢已有及將來供款都轉為香港股票基金。

週三我生日最好佢請嗰日假攪埋老爺在銀行的遺產承辦事宜同埋去東亞將佢啲強積金由保守轉去香港追蹤指數基金。

小石人:"俾妳洞悉到我會嗰日請假添。"

香港人應該習慣自己的資金一定有部份係唔知買咗啲乜。又或者買咗好似知係啲乜其實又係唔真正知。。。

人生如夢幻泡影。買樓時無端端會賺幾拾個,入股票巿場暫時賬面少咗幾拾又如何!

😊應作如是觀😁



4 則留言:

  1. 買樓時無端端會賺幾拾個,入股票巿場暫時賬面少咗幾拾又如何

    講得好!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇大局,著眼中長線走勢。相對於高位曾走貨的你我算係幸運的一群。共勉之。👍

      刪除
  2. 蠔餅賣相得喎,一定好好味😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,都要落多兩滴油。
      我將蠔餅同強積金大纜扯埋聯想在一起。第二日啲回報唔知有冇呢味咁好食。😜

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...