2021年9月9日星期四

寫求情信1



"咁你覺得佢值唔值得幫"?
(好多時都好難避免唔用個幫字~括弧呢句同米兄講,如果米有睇嘅話)

問咗佢兩次都係好猶豫。又難怪嘅,細細個講句嘢就畀家長掌嘴;3年級啲功課唔明,個亞哥就忟到不得了咁"教",唔識又話佢蠢。

以前我哋差唔多大部份人都喺無助的情況下學習,而家嘅後生雖然受保護,可是面對嘅壓力又係另一課題。

平時我寫網誌練練埋埋個鍵盤,縱然好多錯別字,不過都唔好話冇用。

前日佢用短訊轉寄畀我有關佢犯咗刑事的同事之案情進展,據知可以搵親友寫求情信而有機會重獲自由。
(講咗咁耐,呢個先係原委同重點)

問得佢梗係唔使佢寫啦,又唔係我識咗嗰個人10幾年,淨係之前發生過一件事,我從佢口中覺得呢個人都好關心同事又聽到呢個人都好愛家人。如果佢覺得呢個同事值得幫,我咪做街邊寫信佬代筆。

咁我就著手上網搵範本又傳短訊問我五隻手指數得晒的其中一個做檢控的朋友啲嘢。例牌要攪清楚佢答我會唔會同工作有抵觸先繼續發問,點知朋友覆我時,字裡行間好似以為係我犯咗刑事😰。我真係表達得唔清唔楚。。。

昨日佢又傳短訊話畀我知,佢老闆問佢如果可以都幫手寫求情信。
聽到呢度就覺得好彩早啲問過佢,有心理準備下就唔使猶猶豫豫慢慢都答唔出或者亂噏啲嘢。忠忠直直慢慢諗嘢嘅人就係有呢樣唔著數。雖然我哋都係唔會擦鞋,而佢回歸呢間公司工作時亦已經預咗隨時唔撈。

今早草擬好咗封信就搵佢傳畀案主家人睇吓有冇嘢要執同補啲資料畀我。屆時就要親手寫,呢項事宜不容有失,事關錯咗又要重新寫過。手字工整啲,言詞真摰誠實誠懇,對件事應該都有幫助。

2 則留言:

  1. 嘩...被點名

    幫到人梗係好啦... 我嗰啲疑惑,其實只係問我自己咋嘛...

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網搵範本發現有個人寫畀一神教啲信眾嘅求情信好好笑。話領洗時就一人派一張,唔使經常有人要神職人員為佢哋做呢啲嘢。但呢位仁兄/仁姐又係網上找到格式做得我覺得最值得參考的。

      愛思考的人大家都多數係自己同自己講架啦。。。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...