2023年3月21日星期二

變返唔識講人話


 前兩日disney+有風雲雄霸天下上咗,D+有時上咗II先有前面嗰齣。印象中雄霸天下好睇啲。以前聽講呢件泥菩薩嘅衫,電影美術設計用咗好多心血製成。前因不贅,總之影呢張相傳畀小石人睇。

後來先發現咁橋影咗呢四個字。。。

3月頭同FA~溫馨時刻時,即係放咗佢,佢由紫膠Pan飛嚟我度,跟住我餵食、摸吓佢、唱歌畀佢聽、同佢玩、兩生物靜靜地享受無聲之寧靜。佢突然專注地望實我右手食指,跟住就進擊咬落去。咁就即刻鎖返佢。佢成日細細力之後就開始用力啃我啲肉。

第二日再畀多次機會佢,著晒防禦手套、毛巾手袖都係大力咬到左手食指瘀晒。又迫我加佢監鎖返。

覺得非常沮喪而且束手無策。

因為係喺平靜心情下作出攻擊。

由上年租住屋到2022年6月搬返上家後,直至九月,見佢行為良好,一心想畀多啲自由佢,就日間放佢喺FA~房行飛走。佢可以好長時間一粒元寶仔咁坐喺度唔出聲;有時又自在地居高臨下在高架物上翅毛。然而動物天性就係有地盤主意,越多地方佢活動佢越要霸多啲領土。加上年頭發情期時特別凶悍。

聽到呢度啲噪鵑凌晨同日間都係咁叫,春天喇。

之後又再畀多次機會大家放佢,呢次飛咗出廳,去到厨房想攪袋垃圾,唔畀佢咁做就作勢攻擊我腳指,早有預備的我用祖師爺的棒同佢格👄。咬棒,上棒之後,佢例必沿棒想上我手,今次展翼兼想攻擊我前臂。直情鎖唔返佢去紫膠椅咁狂野。再試第二次先鎖到。

3月8日同朋友聚會後,可能晚間至第二朝比較長時間未餵食或佢因某啲不知名原因,平時食已剝殼生花生,佢係會咬吓先吞,點知佢嗰日搶咗粒1/3粒連殼花生同其他瓜子都係唔咬就吞。當時冇事。

過咗唔記得幾耐,再餵佢食嘢後發現佢頸背部隆起,眼反反成隻呆晒。見到佢咁樣我寧願佢癲雞乸咁惡死咬人。

小石人有上網查吓乜事。之後我又有查。估計係佢嗉囊太脹或有嘢唔消化阻住。小石人話想捉住佢檢查吓佢口腔入面😰,平時冇咁惡時都唔係一定畀我掂。佢對小石人咁敵意簡直係不可能的任務。

網上多篇都係近似的文字資訊,有一篇竟然結尾加一段話劏開佢條頸由嗉囊取出阻塞的物件,話唔好切到血管。😰😰😰😰😰

鸚鵡雀體結構、無菌環境、麻醉份量、傷口縫合、臨床實習唔係活體試驗、有冇專業資格。。。我唔識都諗到一啲起碼要識嘅嘢。

佢平時好憎飲水,次次都嗆親、打乞嗤,嬲到刮晒嘴。近期學得叻咗,飲多咗水。

因上述嗉囊情況,我之後幾日畀少啲嘢佢食,細粒啲的、剪細粒啲花生畀佢,餵佢飲多啲水。暫時留意觀察,唔好餵到咁飽。其實我多數唔會畀飽生果及穀物佢的,因為一飽就玩食物同fing。

暫時情況令人滿意。

近十幾日冇放佢周圍走,狂嗌巨聲又冇再講嘢了。

平時清FA~紙攪到佢啲C就好似搶佢啲寶貝咁,清潔周圍同掃地就"㗅"表示極不滿。最近小石人掃FA~房佢重飛撲去咬他手臂。

佢又變返野鳥FA~。

我真係好鍾意佢。

呢幾日我調息心念,那是"牠的天性"。就要明白同埋唔好用人的標準嚟對佢。隻隻鸚鵡都有唔同個別性及經歷。

如果唔係,以佢前主人本來對佢咁大期望,重幫佢改個嗰個名,要不佢桀驁不馴,又點會捨得放棄佢。

搵吓上年佢咬到我手臂好甘的日期,果然又係3月。

而家佢嗌的時候我哋兩公婆都各自戴耳筒。

小石人話佢幫我哋練菩薩心。

我要對佢既保持警惕又加倍有耐性。

2022年9月24日16:45




8 則留言:

  1. 我覺得可能平時佢太自由
    你哋未必經常留意到佢
    多數係一啲腐壞食物或者係塑膠玩具之類
    佢貪得意吞咗落肚引致索囊炎

    回覆刪除
  2. 始終提議 慢慢轉食乾糧
    零食嘅要嚟同佢玩

    回覆刪除
  3. 加監中,失去咗自由十幾日。表現唔好冇得放。
    暫時冇機會再執地下嘢食同咬家居(牆都咬)及家居物品。
    新鮮生果為主,生的未經加熱的花生腰果有時畀少少菜心kwaang2,買到生南瓜子了,可以餵少啲摩登。
    生的食物有酵素有活力。我都想好似FA~咁食到素。
    佢可能有病,啲糞便平時冇味的,呢幾日有尿"押"味同少少臭。畀多咗水佢排毒,餵少啲嘢畀佢做緊半斷食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雀仔街果條,第一次叫咗佢唔好買,第二次都係買返嚟。佢一攞入房嚇到FA~成隻飛起,呢隻鸚真係好細膽。
      佢要買就唔再多口了。
      反而我話畀佢知鄉下仔話果條冇益佢又好肯聽喎。
      佢有叫我問你指點問下點解隻雀唔識講返人的話。
      我答:"鄉下仔點知以前主人對佢做咗啲乜,我自己畀咁多自由亞Fa~助長咗🐦地盤主意,自己攪返掂佢。鎖返佢,行為倒退去返初出世時,狂叫母鳥餵食,用返鳥語就係大嗌。。。"
      鄉下仔=神仙
      😄😄😄😄😄

      刪除
  4. 主人施加畀佢嘅一切
    最終會演戲變成溫純或狂野
    包括生理及心理代價

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我承認自己要負最大的責任。
      呢幾日佢雖然頻密地大嗌,回想返上年呢個時候,我咪講過幾次畀你聽我好似癲婆咁好大聲鬧亞FA~,表面原因係驚🐦嘈到鄰居,其實當時最吵耳嗰個係我。
      以後預咗佢每年3月會性情大變。而我哋兩公婆在接受佢呢種行為情況就進步咗好多。
      我~冇埋怨冇鬧佢,又由大自然方向諗通咗佢喺天然環境中的行為及佢食用的需求。病咗有乜嘢方法舒緩。
      最重要係同大方的你交流時,有啲事情上我一意孤行你都接受。

      刪除
    2. 都唔算係一意孤行
      我覺得反而係相對
      互相影響

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...