2023年3月14日星期二

與友共聚後感想·一蚊蚊買賣


"慳眼汁就由近兩日操作開始睇,全篇唔睇都冇損失。"


 上星期約舊同學們幫襯富記。以前成日遲到的我,在調息咗內心心結後,除咗早到外重喺出發前預備內在好的能量見人。

Whatapps問她方唔方便早啲上佢嘅畫室。佢未到。為咗唔想好似趨住佢咁就在附近咖啡店買杯啡。

呢間啲樓梯佈局幾特別。

估票買賣有時都似樓上樓梯般上上落落,下風牌時考耐性~可長可短。睇開我呢度寫嘢嘅人,唔知發唔發覺上次呢個人,可以好有耐性咁等相對低位買入又等價位升返但又好冇耐性價差一、兩蚊就走貨。大家都知道咁樣食唔到大茶飯。

失咗上年尾14xxx的低位,又估好快回落就手多多沽貨,咁升咗成8000幾點妳有冇後悔架。

寫賣175時嗰篇散戶操作講咗啦,諗清楚先扑鎚然後行動,所以係唔會懊惱的。就算再案件重演回到當時咪一樣係咁決定。個個都係估估吓架啦。

呢排又再重覆重新思考吓買估票為乜,食百家財的活動,我冇諗住亦冇能力賺到盡,有上有落望僥倖保到轉化去嗰頭前可以夠購買力同老公過此世。

今次見面的兩位友人,如果一提到股票買賣就成日話我投資有道。。。😅都唔解釋咁多了。反正而家年紀到咁上下,多過兩個人的聚會似乎有時都會妳有妳講,佢有佢講。係咪真係接收得清楚互相透過言語想傳遞的訊息,其實多數都唔係好全面。重要嗰頭畀人打斷咗講題,就追唔返之前想講乜。唔係咁爽。

例如有次同一個朋友講:"而家啲時間係倒數緊",咁就畀人"啋",但轉頭佢又話唔想咁長命。下次再見時佢又同另一位朋友喺我面前話到自己幾豁達咁,好睇得開佢亞媽年紀已好大,佢係主要照顧者,佢同佢啲姊妹好睇得開又話自己同家人都畀最優質的陪伴時刻畀佢高堂。然而再較早前的飯局,佢又因為冇留意到佢母腳指有兩粒疑似凍瘡而直言好內疚冇及早發現。

另一位友人聽到就安慰佢唔好咁內疚。我就單刀直入地話:"要佢肯聽人講先得架。"

呢句我諗:"佢不嬲好proud of照顧得以前在職時需要人護理的服務使用者非常好。"

發覺我而家同呢位友人傾談係充滿"被"忌,唔可以暢所欲言。。。

做盛行佢都話唔會問人哋(唔係識好耐的人卦),我諗:"真係唔知有乜咁大件事連問吓人職業都咁難啟齒,我真係好唔明!"

主觀地我覺得佢內心好多嘢--以前現在不同情境情緒都係炒埋晒一碟唔處理但又深信自身好睇得開、為人設想、好好人。佢係好人是事實。

我要:"更克制地閉嘴!"以後可以的話少啲見面。

我自問都係表達得九唔搭八,唔係好有系統講啲唔講啲,起碼都經常內觀吓自體發生啲乜嘢可能的事而去改善修正。

近兩日的操作:

昨天沽清:

386 $4.75(呢隻見鄉下仔前嗰排續入,就擺多一陣,每股賺多約0.2)

多謝網友。

1883$2.9 

2915$4.15

今天沽部份:

2342$1.46

昨天譚生出返嚟喺youtube講估票倉位及不同估票累積沽空數據。我覺得呢啲數據對我好有幫助。

823好彩持貨唔係好多,有500股喺6x出咗。如果有機會再鋤落去就入返啲。

重有啲千年蟹精甚至死咗超大半已停牌的蟹,有啲蝕賣欲低位撈返賺差價,有排拆。

買賣估票係修心活動。

諗計中。。。。



4 則留言:

  1. 386靚位沽喎
    我就等收息唔理佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩萬股上上落落幾年了都唔賣,通常我咁樣賣法就一飛衝天,WW兄財息雙長賺多啲。
      感謝大師、感謝386,全程幾萬股不同價位出入過又收過啲息,對我而言幾好回報了,滿足了。

      刪除
  2. 哈........
    386咁鬼悶
    啱曬我收息
    不過到$6左右會走人
    真心希望佢吾好到價
    因為已經搵唔到入貨目標
    準備月尾又要再减值
    嘻.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢篇幅相左手面嘅牆用麻雀砌的,紅字寫著"樓上好戲"四字。
      386好戲在後頭乎?悶悶哋有錢進賬,哈。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...