2023年3月25日星期六

美妙五拾九


 富貴如塵霧裡煙

        禍福隨緣甘接受

                 既然有幸能相遇

                        化作青苗助修心



是日早餐+杯啡~古某擺盆製作。


淘兄,我未做到清心寡慾住呀😄

去片:


Sexy sexy音樂欣賞

本來想去花墟買香草同花畀亞FA~食。後來天陰陰唔去lu。

好彩唧,有地區落晒冰雹咁。

佢又幫我清咗啲雜物~其實要搵吓有冇由舊居攞返開O刀回來家。搵唔到就要買過。

搵返盒旅行裝scrabble,佢唔識都竟然肯陪我玩,抵錫。


過咗幾場雨後佢出去買晚餐。讀唔到佢個腦會喺蛋糕上寫乜嘢字添。

戲肉


法國生蠔兩款


交杯合巹




日本太良~超creamy,食完有啲飽。



日本華漣~清、爽、甜






暖男厨房實況~


新鮮到呢。。。



6 則留言:

  1. 修心不忘曾自省
    清心寡慾樂謙卑
    泰然處事思深靜
    耐心凝神踏步前

    古姐生日快樂!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 嘩嘩嘩,你都出現返真係好。我唔敢去你度留言呀,驚騷擾清靜及障你思考。
      有趣的腦袋,米兄想的東西很特別。
      壽星女都希望米兄早日光榮脫離至鬱源,各方面也富足喜樂,最重要係身心靈舒泰愉悅,福慧增長。合十誠心祝願。

      刪除
    2. 謝謝,我無乜嘢丫,生活如常,面對人生.生老病死分離,都是人生中的必經事.我只係好平凡的普通人一個丫

      原來我同古姐你啱啱差十年,我今年50-1,思想都有啲唔同左

      刪除
    3. 年齡~一個冧把。😁
      我最近睇關於靈性的視頻s,其中發現一度有得做sound bath。對男女嘗試過緊off grid living.
      有機會試咗再同你分享。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...