2023年3月30日星期四

誰不貪


 記得有個小學同學曾經教我,用一"渣"散紙唔夠數地投入巴士錢箱內搭公車。

人蠢,就唔好走去呃人;正如小石人有道:人蠢,就唔好賭。

拾幾歲時,有次投一個五蚊入巴士錢箱沒有付足夠車資,記憶好似當時重係熱狗。坐上層,咦。。。架巴士停咗,原來個司機上咗嚟上層,同我講:"稱呼,妳入唔夠數。"

而家多謝返佢。一來佢唔怕麻煩告誡我,又為佢間公司監察乘客呃車資行為。

之後我當然唔會再犯。

而家啲人,好多到五十幾六十歲,個樣係唔似佢實際年齡的,如果有做健身護膚保養染埋頭髮,甚至有機會望落後生拾年。

所以憑肉眼幾難判別有冇借用人哋張綠悠咭混水摸魚。

尋日搭小巴見一對男女嘟兩蚊,個司機都有目測望吓佢哋夠唔夠秤。小巴上亦有張貼用這優惠需出示身份證明,哈,司機都應該係發覺太離譜先會去查證。

巴士:而家工作待遇同要求,可能比以前緊張同講求達標,或者會抱多一事不如少一事心態。

況且係政府補貼,冇影響公司利潤,使鬼同佢咁緊張咩。

地鐵同理,特登搵啲人手去抽查係有,但冇誘因特登為樂悠嚟對證件。呃車資就一定要請專人睇到實。

民選議員當然會為長者福利傾斜,隨著人口急速老化,呢瓣選票就更要落力爭取。

對於下年登六的我,都係抱著有當然好,第二日庫房開支太大時,就自然有人要做醜人削減資助。如果冇車資優惠,我就而家搵定錢,幾時都係靠自己最實在。反正我好少出街。有補助確係會有誘因多啲外出。唔出亦冇所謂。

"更新:記起多一樣嘢,小石人有兩個舊同事都已攞樂悠咭,仍返緊工,個樣都係唔似60的。我有位讀文憑時的舊同學都係有咭及重返緊兼職。很多香港人,有份工對佢哋好重要。。。,佢哋都交咗好多年稅。"

我唔使湊孫返學放學,又鍾意瞓到自然醒,自然一定千祈會避開繁忙時間,唔會同上班人士爭上車。請大家放心。☺

誠實~由自己開始做起。


2 則留言:

  1. 其實營運商是收少了錢的, 因為用2元優惠的乘客補貼是以長者半價計算.

    不過, 除了港鐵以外, 其他交通工具的車長認真查飛是會令全程乘客行程受阻, 捉得倒亦只不過是收回幾元差價, 對車長自己的人工更完全沒影響, 所以絕大多數車長都係多一事不如少一事, 集體扮盲冷處理.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,公民自律才是根治所在。各樣那樣原因check唔到咁多。或者心驚驚畀人捉正已經係一種懲罰。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...