2023年3月29日星期三

相聚頃刻


 今午約咗中學時的舊同學食晏,佢幫我慶祝生日。

年幾冇見,今次佢面容比上次放鬆返好多了。皆因佢換咗去第二個工作地區,唔使跟住個畀佢好大壓力的上司。

堅持做到大概今年六、七月退休,攞埋一啲佢應得的醫療福利。恭喜佢。

講吓戲經s,昨晚睇咗齣真人真事為藍本的Believe me:The abduction of Lisa McVey,簡短撮咗劇情過佢聽。講吓生活近況天南地北。間越南小店午間幾好生意,要翻枱畀人做多轉。






蔗蝦~得。

在該區內買咗好多不同嘢食。

佢送我去宋皇臺港鐵站,重喺嗰度傾咗幾個字我講吓單法庭案件,殺咗人最終唔使判長年期監禁,重已經放返出嚟重獲自由,以佢做檢察官聽到真係覺得好驚奇。

我提吓鹽喻經,雖然為惡為善不能相抵。作了惡事如平時做得好事多,像兩羹鹽放在湖水中,受起上嚟較能接受。不過,結了惡緣,若不及時悔過誦經迴向,債主總會臨門。

臨走前,佢又派吓自家製過膠美圖,背後有一神教經文。

大家信仰不同,聚會也可以感覺暢快愉悅。




沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...