2023年3月22日星期三

約會s

~好網友話南瓜子有益過摩登瓜子~
 
近期多咗出街,發覺以前比較樂意外出時就係蜜運期。安多酚擁到出嚟。

前幾日同小石人講,我都有話佢唔似初先同我拍拖時咁。實在,過咗嗰段期間冇咗嗰啲內分泌自然churh唔到咁"恒"。

新探索舊回憶

同啲舊同學去富記嗰日,食完嘢之後我獨個兒去咗由小五開始就搬咗去住的九龍城舊居懷緬。主要係睇視頻見到有介紹一間小舖賣小食,去買嚟試吓。

曾經又喺FB嘅已被絕交的網友(係呀,我好多時都被人絕交的)好耐之前她講過九龍城有啲賣肝菌的地方。嗰日我重買咗祥哥(周兆祥)話對身體好有益的椰棗。

加之有間多年潮洲雜貨舖,見到仍䇄立當中,有光顧兼同售貨女士講:"好開心妳哋仍然繼續經營☺"

佢又笑住咁回:"多啲嚟幫襯"

舊舊居:冇燈摸黑行五層樓,以前隔一陣就有飛機聲(口隆)(口隆)地轟炸。上天台見到不同飛機的白肚,近到想像觸手可及。。。(請留意呢個塗鴉)



好嘞,有日小石人被派去九龍塘做工程,佢話摘日不如撞日,就約咗一齊去富記食多一次。是次試乾炒牛河、椒鹽三鮮、重點醬爆腰潤。
(今日查個墥字:解螞蟻做窩時堆在蟻穴的小土堆)
(之前有好網友問過點解要兩個電話,除咗之前的回答,用兩個電話嚟寫網誌嘅好處係有執筆忘字,有嘢唔知要查就好方便,而家睇文有好多縮寫代號我都唔明的:一二四八查極都唔知點解。可一路同老公午間通訊,有人撳錯視像聊天掣又俏皮地拍吓通訊照😄😁)

食到咁上下,老公話想去九龍城再買椰棗(好甜的~咁好過成日食朱古力嘅)。

唔知人哋幾點收舖喎,我淨係記得間舖有個蕈字。竟然畀我喺網上搵到,見到營業時間,重打電話畀老闆,果然佢答我生意較淡,平時佢比網上的時間早走,有致電佢先的客人,佢會等我哋。
搭小巴去九龍城時,老公講句好普通嘅嘢我都猛咁笑得好雀躍~愛的表現。愛笑的女人最吸引到伴侶。
小石人一買就買晒該舖啲棗存貨,老闆重話我哋專誠趕嚟買嘢,重自動平$20畀我哋。
見老闆說話溫文慢活,解答清楚而繼續想講落去。我話:"近期嚟過買嘢,知道。"(因為我哋唔知另一間賣小食舖仔幾時關舖喇。。。重有我開始攰)
去到小店,真係就閂舖啦,今次啲腐皮乾脆過上次好多~

見到一大堆即係代表新返貨,新鮮啲?
串燒豬肉同個汁,前者腍嫩後者醒胃,醬汁要嚟點白灼蝦都好好味好夾。
搭車走時喺另外一幅牆又有嗰個塗鴉,小石人話係個酒字。我真係冇諗過,佢可能好似Percy Jackson咁懂另一套文明字體,所以對現世通用中英文理解唔同😇呀

昨天我又跟住視頻指引去咗上環食魯菜。事關小石人被指派到嗰區工作。佢話自己係人球。我話咪重好,唔使對住嗰個冇條理又懶又求其嘅科文(即係有篇"3個人都要咁"篇網誌話當小石人係自己人,然而該科文放假就叫小石人問個替工散仔指派工作。都唔緊要,而係嗰位散仔都唔知要做乜的)
而且佢而家的大部份老闆都對小石人非常尊重,冇工程都會搵啲嘢出嚟做留住佢,應該高興有人s欣賞。


舖頭仔,羊肉餃子~得。

Hey,附近有生腰果同生南瓜子賣,人🐦都啱食。









11 則留言:

  1. //一二四八查極都唔知點解

    無得查,係用腦諗的。
    1、2、4、8 細胞分裂,就係 blog 主嘅筆名。

    回覆刪除
  2. 頭段以為妳講緊大人嘢.... :D

    回覆刪除
  3. 食同大人嘢只是形式上唔同,深層"源"出一轍喇。好自然。
    近期試過事前調整好內部心神至好能量,靈肉上都發揮得更好。
    還有個腦都好關事的~想像力。

    回覆刪除
  4. 你就幸福啦風流快活
    我今個星期就慘囉!
    樓下話我滲水
    搞咗成個星期仲未解決到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前租屋畀人時,都試過間屋漏水。我做足需要工作,佢蝦我一個女人,除維修外,死都要我賠新厨櫃同換過晒啲天花牆紙,重出律師信告我,又食又拎要我賠錢。

      刪除
    2. 唔係有啲公正行可委托查出漏水源頭架咩。
      有時大厦管理公司做得好,因樓宇樓齡舊,佢哋會有專門儲咗這方面的維修基金。
      上留言嗰條友,就係明知有維修基金都唔要,要搵我開刀。
      1.我立時搵師父處理好我厨房同厠所的所有漏水源頭。
      2.我搵師父去佢間屋做維修報價。
      佢封律師信我自己連單連報價連自己維修相片加埋質返佢轉頭,點解要我賠雙份。
      回信一出,佢air都唔敢再air。咪又係用大厦維修基金多除少補。
      之後喺電梯再遇到我就耷低個頭唔敢正視我。

      刪除
    3. 優質的管理公司,有儀器可測滲水情況,同埋可在樓上倒顏色水了解是否你家漏水去下層的,了解下管理公司幫唔幫到手,就算唔係都搵佢哋做紀錄做見証,因為有啲人係不可理喻的。

      刪除
  5. 希望鄉下仔可以快啲查出及解決到此煩人的問題。🍀

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...