2023年3月2日星期四

好睇


 呢齣戲似乎啱去戲院一齊睇,講古典音樂聽樂團部份有好的音響效果,見小石人有時都有聽古典。是以聽咗舒琪介紹咗該戲少少就唔聽住,呢齣想入去睇先發掘戲劇內容及情節發展。

昨天一早醒來,等佢醒咗就問佢。。。

經過一輪對答終於答應放工肯去睇。(後來先知原來佢有啲原因。)

佢返工後我就話畀亞FA~知一陣要出街,會晏啲返。通常在我哋外出後FA~都靜靜企喺紫膠椅pan上,天黑就瞓覺,呢方面好好。

攪完一輪網上購票。到通訊約匯合時間時,我話想早啲去攞飛兼搵定地方食嘢,因為齣戲成兩個幾鐘,佢放咗工後要食啲嘢先再在戲院小賣部買杯啡入去一路睇一路嘆,唔使餓住個肚。

是日免強制戴口罩,我哋都不約而同地唔戴,九乘九的人戴,我哋咪相對安全,到第日佢哋唔戴,我哋就戴返😆😸

真係要學習同做吓唔同的新程序,去到戲院喺刷卡攞飛都整咗好耐,因為唔知佢要將咭放的方向與上下。

搵食嚐問吓保安,去到間店舖見咁耐冇人畀餐牌同招呼就問吓人,原來又係已經用緊掃曲落單,個侍應話唔掂再搵佢。好彩之前喺元氣堂食用過好幾次。老公來到食店話上次去旺角食燒烤都係用掃曲的。

食完重有時間偕他去睇食麵湯碗,睇完戲可以去買,終於有自己兩公婆喜歡的食具瓷碗,而家用緊的都係老爺奶奶留低,我哋唔嘥嘢咁用落去。

齣戲頭嗰唔知幾多分鐘,總之覺得好長-------時間,就係有個女人哼嗰幾句歌,畫面就係要觀眾睇製作團隊名稱字幕。

心諗:"瀨嘢"又不時望吓佢的反應。

睇完之後佢話好睇,跟住兩人由昨晚到今朝至午間通訊的話題都係環繞住呢齣戲。

因為齣戲講嘅題材、對話內容都比較複雜同冷門,覺得好唔好睇估計都幾兩極化。我有啲部份睇唔明,要回家再睇影評才更了解。

以同業角度,舒琪就好推崇例如十幾分鐘一take長鏡和一些他從未見過的拍攝手法。

主角演技就算有些地方我不太明白導演想表達的深層信息都會讚嘆她演繹精湛,值得欣賞。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...