2020年1月19日星期日

慳柴火神器-燜燒煲


燜嘢焗粥都得

好處係慳能源;
食物汁不會流失;
得閒煮落間中煲返滾佢就得,唔使睇🔥又慳時間。

今日煲柴枝😜

網上咁多厨神可能有人會知我煲緊乜。。

炆羊加竹蔗茅根可以冇咁燥,呢樣係睇名厨保哥度學的。

我通常臨食前另外調味煮支竹,嗰餐食到幾多羊肉就取幾多。咁樣可避免全煲食唔晒變有支竹蓉的隔夜餸咁。

燜餸放涼入雪櫃,第二日翻熱前,將餸面的油片走,咁就唔使吸收咁多動物脂肪。

幸運地小石人係會去街市買餸的,咁宅婦唔使外出。幾個月前搬遷到現居所,就冇呢支歌仔唱了。事關佢返放工交通時間長咗。我都唔好意思重要佢去買。

下篇網誌想寫"起皮再起皮"
已徵得當時人同意公諸於網誌。
有心機描述都可以寫好長。



6 則留言:

  1. 我通常蚊好羊腩最後落半杯鮮榨蔗汁再冚蓋
    焗一陣畀羊腩吸收新鮮蔗汁味道
    食完羊腩後再飲淨低半枝鮮蔗汁解燥熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
      真係好excellent呀
      下次一定試吓。

      刪除
    2. 另外,用快速電水煲煲咗水用嚟煮飯煲湯煮麵,加快咗完成時間,亦係慳明火能源的方法。😄

      刪除
  2. 我都用咗燜燒鍋好多年,通常煲湯,慳唔少燃油錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. ✌係呀,超好用又美味。
      又,祝芝蛋治取回自己時間,開展更愉快美滿歷程。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...