2020年1月24日星期五

故事係傾出嚟


呢兩日小石人都是口若懸河,帶著笑容地滔滔不絕說話,好開心呢。
今朝佢提返尋日同雀友們目擊偷襲事件。。原來上面嗰隻雙目炯炯有神毛色立立令嘅貓咪,匿藏於鐵絲網後麻石群,沒有任何人發現牠,突然~
所有人只隱約看見一隻爪舉起,那隻跳落地下的"紅波"(隻雀的俗稱),飛身逃脫。
啲人就急忙問:有冇人影到?
執返條命仔值得慶賀。

我覺得佢自從識咗我之後,發夢都有色彩同有劇情。講嘢就眉飛色舞抑揚頓挫。

其實我好多時都唔多理解佢講攝影的技巧同竅門架,用心聽囉。

我睇完啲戲就會篩選講吓啲情節俾佢聽。麻麻哋嘅就幾分鐘撮要講晒。精彩的就唔劇透講少少投石問路睇吓佢有冇興趣觀看。

今日一齊做佢未識到女朋友前夢寢以求的事情~Q住手買餸😍

婚姻生活最重要的是婚後雙方都能讓另一半舒服自在地做自己。


2 則留言:

  1. 哈,我記得當年好似話過妳「吓,咁多嘢唔玩妳玩結婚?」,現在我放心了🤗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,小石人同我都同意:
      "與你/妳結婚係一生人最大的成就。"
      係咪正丫🎉

      多謝晒呀千萬兄,咁多年的好網友對我嘅支持和啟發。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...