2020年1月18日星期六

暖笠笠食法


天氣又轉冷了,向各位介紹呢個成餐都可以食到熱辣辣食物的方法。
用入得微波爐的碟放喺煲上,煲內放入熱水,煲與碟之間放支牙簽讓水蒸氣排出。
將呢個組合放在爐上保持熱水溫度。
放喺碟內的熟食就可以成餐都係原汁原味兼係熱架喇。
我哋試過放煮好的羊腩同菜,老公盛讚呢個方法好,叫我分享俾網友知,我嘅反應就答得唔好了。呢啲夫妻對答小節我係會檢討的。
食法靈感來源,係好耐前見過鏞記老闆請客的訪問節目,盛食物瓷器皿內裡可以裝熱水嚟保持啲餸和暖。
我發明呢個方法係更正。

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 試吓丫雲地😄
      因為你開始有興趣煮嘢食,我響應寫吓飲食嘢。。

      刪除
  2. 類似呢个:
    【保温饭盒可加热水加热不绣钢有盖分隔304可加热带盖长方形加厚H,】https://m.tb.cn/h.VYc7fpo?sm=bf8f03 點£擊☆鏈﹏接,再选择瀏覽→噐咑ぺ鐦;或椱ァ製这句话₤YG3i12oD7D5₤后打凯👉淘宀┡ē👈

    回覆刪除
  3. 直情係呢個操作,鏞記老闆嗰套瓷器雕花可能係古董😁
    老公叫我在網誌介紹呢個方法,我答:"唔寫了,自由一千萬食齋的。"
    真係一個唔經大腦不可理喻的答案😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 自小自由媽教我,不要跟女人說道理,我全然接受妳的答案👌

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...