2020年1月17日星期五

蘭花草

這株近期開,花期頗長。

小石人另一嗜好就是種蘭花,
初先在網絡與他相遇時,他曾貼了一幅背景黑底的綠色拖鞋蘭照片。多優雅。

現在我將這棵石斛蘭放在"開花位"(唔係後欄開花喎)😅。甚至追日將之一日內置於不同位置吸收多些陽光。因為小石人說這盆從未綻放花朵呢。

是日操作:
又入回1171囉買入價$6.78

對於001,上次$75.x冇沽,回落返,我已能克服唔開心的感覺了。而家簡直唔敢沽佢,真心怕買唔返。。。呢兩注留嚟看門口。

7500入貨注碼運用得唔好,為有放喺度唔郁等運到。








10 則留言:

  1. 001有質素,不過表現遠遠落後大市,若果1038會唔會好啲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1038我未擺脫一些陰影。我以前20蚊揸咗好耐後來股災時放咗。
      印象中揸超人系股票要比較有耐性。
      001今勻我拿捏得幾好,佢亦擁有75.67%1038權益,暫時保持呢個選擇。
      多謝80後兄提醒。😄

      刪除
    2. 長和最差嘅時間應該都已經過咗,因為低位回升以來已經做咗四個低位,而且低位一浪高過一浪,走勢比起之前已經好咗唔少。
      至於長建根本唔夠彈藥做收購,派息增長不及長和,未來被長和私有化嘅機會仲高咗添。

      刪除
  2. 回覆
    1. 俾你咁講一講,即刻去谷歌大神求支籤。草本嚟啦。
      以前有隻歌係呢個名,汪汪年的你聽過未?

      刪除
    2. 未呀! 不過鄉下仔就最鍾意咬咪。
      嘻……

      刪除
    3. 蘭花草的歌詞唔錯架:
      我從山中來,帶着蘭花草
      種在小園中,希望花開早
      一日看三回,看得花時過
      蘭花却依然,苞也無一個。
      全首都係5字一句台灣國語歌。
      又,咪咬爛個咪呀~呀~哈哈哈

      刪除
    4. 哦! 呢首聽過呀
      仲係鄉下仔冇著褲四圍走嘅年代添
      哈……

      刪除
  3. 回覆
    1. WW兄,
      我係一個破格兼離群的人,新年過節對我冇分別。
      見到啲花開係好開心的,棵綠色花拖鞋蘭都標咗一支花苞。😁

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...