2020年1月30日星期四

雜錦的一天

呢幅上次跟小石人打雀回程時影到,似唔似一隻動物伸個頭出嚟呀,對腳太空步行~就算唔作呢個想像色彩同層次都好靚。

是日操作:
沽7500 $6.9獲利

尋日佢又同攝影朋友去咗大埔滘影藍喉B,咁凍我唔去lu。留喺屋企入吓股票煮吓南乳豬手。淨返啲南乳又上網睇吓人哋煎南乳雞翼,嗰個人話試味就將生勾勾醃咗嘅雞翼汁放入口。。"

尋日入178今日再跌咁多有冇唔開心,又冇喎。係咁架啦,冇人知幾時最高幾時最低,唔會吓吓目及實個巿。

 長尾

呢隻短尾

構圖超靚

 回眸

似黐咗隻假眼

我會預備熱辣辣食物等小石人返嚟即刻可品嚐。

佢返嚟時聽到有人話街市冇菜供應。咁食飽咗咪落去睇吓是否屬實。唐蒿賣到$40蚊斤、粟米$12菜漲價咗一倍有多,粟米平時賣6至7蚊。

佢就問吓相熟生果檔老闆娘,她說因為好多菜檔未開先咁貴。

咁我哋無謂同人搶lu,屋企有兩棵生財(菜)頂住先。。







11 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀沙梨。
      而家都係想就賣,又唔分注、又唔排。。
      上年火喉好啲,呢排耐性唔夠。
      隨著心意走,至重要係事後冇抱怨。
      我呢排開心返喇^^

      刪除
  2. 好呀,有錢賺多少都好,好開心^^

    回覆刪除
  3. cool 姐~~~1171 仲未有FEEL 咩??? hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近$6.78呢個前叫糊位已入一注,捉咗一條魚,第二手放長啲線。。若入唔到即係價位升返,由佢😊

      刪除
    2. 你同大佬B一齊捉魚,我捉到蝦毛都開心架啦

      刪除
    3. 王爺食大茶飯巨型龍蝦兵團。我就捉魚毛。最開心係咁多高質素好網友無論順逆都笑哈哈😆

      刪除
    4. 最重要大家身心都健康,笑哈哈!

      刪除
    5. 對呀。。
      平和
      常歡樂
      心情開朗
      😁

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...