2023年6月11日星期日

漫天蜘蛛恐怖魔域


首先擺兩張美景圖,因為我諗有啲網友驚蜘蛛甚至討厭佢哋。

我本來都唔驚的,但是。。。

今日咁嘅情境,嚇到我騰騰震,真係震到我。。。入心,丫呀。

以下開始,不喜看蜘蛛千祈咪入🎐😳







 







成隻八爪鈎咁吊落嚟。。。Oh,no

實景係成條路,兩邊樹同草叢多如滿天繁星。處處張網大大小小人面蛛。

丈夫同友人一齊去影微距攝昆蟲跳蛛等生物。小石人影緊一隻紅色似醬果的昆蟲時,頭頂上係四五片大網,佢被大蜘蛛包圍下仍專注拍下心頭好。

😰




總之今日有段時間好驚!

聽取一千萬兄建議,小石人影的昆蟲蛙蛛就下期先上囉。

若然唔係呢篇會變得更少人睇。

下面佢哋兩個好似幫蟲蛛配音咁。





7 則留言:

  1. 好靚嘅人面蛛
    但睇吾到花紋
    嘻....

    回覆刪除
    回覆
    1. 上漏咗一張唯一影得比較清楚的。
      亦只是影到肚的花紋。
      顏色影到。
      (已補)
      微風輕輕吹著、草叢背景、同一幅相不能影到很多入鏡(記得小石人曾試過後期堆疊執相嚟影一朵玫瑰,而拍攝時要同一畫面對焦不同部份,重要張張同一位置,好似係咁卦)而且用手機質素有限制。
      佢話用佢哋嘅微距鏡,根本影唔到飛天蛛。

      刪除
  2. 現場去睇先睇得清楚。
    鹿頸:行入鳳坑沿路。

    去到家樂徑同左手面的分义路,我哋次次都行左手面佰級樓梯上山,嗰度咪就係有機會彈去漫遊收費地帶。上樓梯前手機轉飛行模式。

    回覆刪除
  3. 對,寫blog 目的在交流,十个blogger 每天出三個post,就算某個blogger再有名氣,我也先看每位blogger 最新的post 吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇貼文的習性、網友間的交情、看貼文的開心程度、有冇得著,通通都有或多或少的影響。
      有好提議,經過思考而實行。那又跟個人習性、網友交情、跟住做是否開心、做咗有冇得著直接掛鈎。
      ☺😄

      刪除
  4. 我上次同你講蕩失路喺大埔嗰次
    兩邊樹林密布得中間一條大直路
    不過成塊地下鋪滿虎頭蜂同黃腰胡蜂
    係超過咗一層咁恐怖
    點解呢原來因為兩傍都係荔枝樹 熟曬跌到成地都係
    我兩個人耷低頭一路向前行
    要大概一分鐘左右
    好彩當時兩個都食煙
    我仲記得點著啲煙仔插落對鞋度同埋鞋帶嗰度
    兩個人好似煙通一樣穿過
    好彩冇事
    哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好驚險喎。你朋友同你出生入死,脫險後點慶祝法?
      昨天搭車時發現行道中有棵果實纍纍荔枝樹,我話咁啱嘞,放佢嚟呢度咪有嘢食。然而小石人話佢細個有摘過嚟食...好難食的。亞FA~唔會吼。😅

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...