2023年6月28日星期三

竊聽鸚云

 

個look幾有大志。

前幾日玩金屬罐玩到罐跌落地,佢就追住降落地。咬FA~紙咬衣櫃帆布,企圖"捐"(有查但出唔到個正字)去不同櫃底。

以前唔畀佢入厠所櫃底,後來清咗啲清潔用品唔會有危險都畀佢入去探索吓。因為強行唔畀佢入嘅地方,佢會好惡咁反噬對峙。

有一次,奸嘅人類趁佢入咗去厠所櫃底就輕輕閂咗度厠所趟門。過一陣再(目及)吓佢情況。

佢由櫃底出咗嚟重跳咗上企缸邊望住我。。。

我先發現:


原來我唔記得關厠所窗呀~呀~

佢又一次證明畀我知,當佢有機會時都是向室內方向望。

喺地下佢會試我底線,唔畀佢咬FA~紙踩入個C盤就發晒老脾。用祖師爺的棒欄佢,佢就好似打欖球咁突破阻撓而達陣。

好彩我知佢籠嘢,事先換咗乾淨報紙,唔係就被佢攪到滿處C足印就有排收拾。

有次在防潮櫃同布衣櫃之間叫極唔好都要鑽入櫃底。掹住佢條鎖鍊鬥完一輪耐性之後,初先用怨恨的眼神望住我,過一陣又肯出嚟同上我手。

😄


佢喺我面前多數發"喔"音~可能係鸚鵡語。見到小石人在附近又未炸毛時就會講人類語"FA~"

我叫亞"喔";小石人叫亞"FA~"?

小石人同我講:"妳同佢講多啲嘢就會對妳講人話。"

吓,佢而家講緊啲人類語都係我平時教佢咕喎。。。

⬆片,偷影竊聽途中,唷,又落水喇。已經幾次冇留意地開晒啲窗撇濕晒間房同啲嘢架喇😰



小石人最近有個好年青的同事問佢有冇養寵物。畀咗FA~相個同事睇,同事就話FA~靚,又話想養。小石人已有講FA~咬人,又淨係畀"老婆"摸。<寫著網誌,我奸笑中>

⬆片,叫小石人畀佢同事睇吓幾凶狠先啦。


⬆同時又好可愛喎😘



昨夜隔壁竊錄。

有四級艷星叫聲

平時見到我"喔"鳥語

講FAFa玩到出神入化

賭聖洪爺講"主人"

(我對佢講咗一萬次+"主人",佢呢排識講呢個咁難的發音喇,叻女呀~)

FA~佢自己個名正版講法。





2 則留言:

  1. 梗係唔捨得走啦
    好食好住喎
    哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 早安😄
      陪伴鸚鵡時,有同佢講:
      "我哋好食好住都係全靠小石人先生,要感謝佢呀。"
      尋晚又突然落大雨了,仆崩鼻咁去關FA~窗。。。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...