2023年6月25日星期日

端午大搜查


 黑色部份好似拳套咁,真正埋牙只是極速短時間。



閃電俠般快佢都影到。叻~




肚幾金彩。
橄欖保護色。重燶燶哋邊添。




嬉戲樂。



紋理青清晰。


我都有貢獻架,發現咗排排卵呈長矩形金屬色,E,好毛管棟。佢影咗話靚,唔使畀我了。



⬆😸呢隻都係我發現的。



第二幅佢試堆疊功能,隻嘢觸鬚郁就有咁嘅情況。

當日佢朋友約了另外些人去天水圍影冇叫佢。

佢就自己在家附近草叢探索。
我遲少少出門送罐冰凍汽水畀佢。

小插曲,我哋傾傾吓偈,突然從後有兩隻中型狗停咗喺我左右。(just next to me,that close)
當我回頭望時發現原來有個亞伯用狗帶拖住嗰兩隻雙剎的。
好彩當時我冇大驚小怪惊呼狂叫啫。
低頭淡然同佢哋講拜拜。佢哋就走咗。(當然係亞伯用狗帶控制🐕s走啦)
諗極都唔明點解明見到我哋在樹蔭下談心可以咁樣發生?!

後著,原來佢朋友先同攝友探路,再約小石人今日(週日)去影食蟲虻。

今日佢影完嘢又好開心咁返到家中,好滿意是日收獲。

下篇再跟大家分享。



8 則留言:

  1. 噓,頭先被google監察到呢個網站有不尋常traffic,要輸入驗証碼本賬戶才可繼續及留言。但係當打入驗証碼在留言格後又係另一組碼,即係自己都留唔到言。
    猶幸而家正常返。😄

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,謝謝觀賞。
      有時諗,Blogspot若有故障、自己網站被入侵或各樣那樣情況冇晒啲帖,我也要睇得開。

      刪除
  3. 奇妙世界
    就似阿花對眼睇到顏色同我哋唔同
    佢見得多嘢過我哋
    哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來佢睇到的顏色同我哋唔同,你唔講我唔知😄
      第二次同你講,近期佢又望住我附近好驚咁,驚到震晒,佢似係見到我哋見唔到的嘢。。。

      刪除
    2. 我估佢可能見到財神爺企咗響你隔離
      哈...

      刪除
    3. FA~受驚嚇後成隻僵硬晒。平時唔鍾意畀人摸,呢啲時候,我就:"冇嘢丫嘛。"跟住趁機"大肆搜掠"。
      重有佢哋啲眼珠好得意架呵,食到未食過的東西時會縮細瞳孔,嬲果時又係會咁。Terminator😆

      刪除
    4. 阿花話:
      人類實在太...... 奸啦!
      哈.....

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...