2023年6月14日星期三

主動·致歉

 

擺喺廳嗰部電視終於完成咗佢歷史任務。

有日同老公行街經過6。入去問佢回收壞電視機事宜,都唔記得咗嗰位小姐講過乜嘢行情。只記得佢好有禮貌同埋寫咗上門回收電視的電話冧把畀我哋。

有用嘅嘢就擺喺唔會搵唔到的地方~玄。(仍然亂嘅人暫時最好的方法)

真係,擺低咗就冇咗件事。

直至有一日,又同老公講開個廳電視睇吓重得唔得。答案不贅。

歐綠保

接電話的小姐sharp醒。

(其實佢哋有真人接聽前已畀另一whatapp聲稱較快捷方法處理。

但我就傾向選擇同人交談。)

約咗時間後,我已經少有哋寫咗喺其中一個電話的行事日曆。

點知:

近日有個5字頭嘅電話號碼猛咁打嚟我以為係推銷/騙局等騷擾電話就完全唔接聽。

終於對方要短訊我。

😄


主動打返電話畀佢,第一句就係:

"對唔住呀"

嗰位先生好好品又有耐性。

今朝放咗壞電視出門口外,等到差唔多時間再主動打返電話通知佢。

其實好小事,如果自己做錯嘢或疏忽咗,主動致歉就可以扭轉局面。

唔喜歡邊種對答,自己就避免咁樣答別人。通常最普遍的係:

冇理由

唔係呀

甚或狡辯質返人轉頭

當越嚟越冇記性前,更應習慣回應人時有良好態度、語調、聲線。

"I could be all wrong"


9 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,幫咗好多忙。
      今朝接兩個3字頭來電,一個有用,一個賣大6樓盤,話咗冇興趣,仍然講極都唔肯停。。。

      刪除
    2. 司主,一念之仁,其實在浪費對方時間,明白?為他人著想,快用小熊來電(類)。😁

      刪除
    3. 用咗小熊好耐架喇,大師。
      每次係騙徒都有舉報以減其他施主們被浪費時間。
      呢啲篩唔到原因係1.我確係某電訊商用戶。2.我以前買過大6樓。😄☺

      刪除
    4. 我意思是三秒內要掛斷電話😁

      刪除
    5. 有冇試過遇著好小器的人?
      當我聽見個女人在電話筒傳來話sale保險時(又係已有保單佢據我資料再想做我生意)。
      唔夠三秒,我答唔使喇。
      (蝦,我從未遇過對方竟然反問我,妳都未聽就話唔使。)
      我內心扯緊火,但沉住氣畀呢個女人繼續講。
      等佢發完佢偉論後,
      我:"我唔需要再買保險,就係想慳返妳啲時間sale第二個人,所以一早答妳唔使。而家妳講完,我仍然唔使買。"
      (我係敍述形人,講嘢唔精簡😅)
      有啲人,佢有你真實資料,小器起上嚟,係會用唔同方法整都別人冇覺好瞓,🐔🐕不寧的。
      佢在暗我在明,佢知我姓名地址電話號碼身份証號碼,我對佢一無所知。

      刪除
    6. 妳答咁多嘢當然會扯興人。我係話你喂完,佢講第一句妳馬上知可收線。

      刪除
    7. 我第一句係答佢"唔使喇"三個字咋喎。😄
      正常如果我做cold call,有人答"我"三個字定係即時cup線,有答好過冇答卦。
      但不停打電話騷擾人,對方唔答cup線就係慳時間?你啱。
      又,所以成篇重點係,我唔接聽陌生電話。哈哈哈。

      刪除
    8. 我咁樣連續寫可能令你誤會。呢單個保險公司女人冇再打嚟,冇瀨嘢。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...