2023年6月8日星期四

饒宗頤文化館~更新咗少少嘢


 鄉下仔,我友喺饒宗頤文化館畫的畫呀。

美化咗好多,好似仙境咁。

我嗰時咪就係去嗰度搵佢先食到乾炒牛河下午茶。


咁樣,相機食先就有呢樣好處,有圖有聯想。😸
(該館大維修後,呢間食肆已不再。改咗由意法式餐廳經營,不設下午茶時段。)


之後同小石人去過一次,影咗啲相又有幫襯食多一次。嗰度原來唔畀人用腳架影相的。


呢張我攝於2018年3月😊😄


12 則留言:

  1. 你就好啦食咗兩次
    本來我樓下有間小店
    的乾牛河真係冇得頂
    牛肉厚薄適中 份量十足
    河粉新鮮軟滑
    配料有齊九王青蔥及洋蔥牙菜
    最緊要係老細好少幾個一齊炒
    火猛又少油
    豉油經過特別調製 無論色澤味道 亦達至頂峰
    炒一兩碟就已經成條街聞到
    但人再多佢都係逐個逐個炒

    等得越耐越覺得好味
    可惜上年加租執咗笠
    佢臨走我問過事頭婆
    屯門華都華威左右仲有間分店喺度。
    好想食
    但係山長水又遠
    哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我諗之前饒嗰間係食坐得舒服同周圍環境,冇咁有鑊氣喎。睇嚟食唔到唔可惜。
      想試食就要特登去咗一次先架喇,你介紹嗰間,小石人又被休平日息就即刻著我去試了。車程好遠好遠。😅
      我斷食時睇定視頻,若咁啱去到灣仔區有多個選擇。
      重有問定好網友邊度食咖哩,去開又多個選擇。

      刪除
  2. 其實,聽你講個煮法,你都煮到啦。可能啲爐火工具炒出嚟冇咁猛烈卦。。。
    重有心思用喺第二啲方面(估股)。

    回覆刪除
  3. 可以做到不過冇驚喜
    因為味道自己一早知道
    坐得舒服非常重要
    環境亦非常重要
    近年股仔冇乜好做
    嘻....。
    只咬死幾間做上落
    好彩都叫企稳(暫時)

    回覆刪除
    回覆
    1. 查唔到鄉下仔提及華都嗰間美味乾炒牛河叫乜嘢寶號喎,請明示。

      香港人好可愛,FB有個乾炒牛河關注組。原來富記都有人點評過,哈哈哈,做個動感超人手勢,佢執笠前再去食咗幾次,記憶中最尾嗰次就係呢味。

      首選舒服,係喺屋企慢慢食嘢。
      除非拍拖試美食或郊遊先吸引到出動(洞)。

      幾年前老渣吸金,做顧客定存有一張迪迪尼一年免費入場pass。自己去咗一次,同老公一齊去咗一次。嗰次就貴一貴都要入去嗰啲餐廳試吓。回憶係個人製造出嚟。同時知道多數唔會再去。

      刪除
  4. 企穩係好消息。小石人讚你站樁到咁耐好叻。
    本來呢幾年大風大浪係有啲孤島畀暫時泊岸歇息,到達咗又迅速離開。
    而家浮浮沉沉等機會中。
    總好過一提起呢瓣就唔好提、唔講得。😄😁

    回覆刪除
  5. 無氈無扇神仙難變
    現代釣魚人到釣點首先打誘餌
    引魚群聚集再更換適合釣組
    爭取最佳收穫
    打誘餌係方法換釣組係技術
    港股因成交低迷
    無論如何亦吸引唔到魚群聚集
    就算不停更換釣組亦無補於事
    鄉下仔覺得面對呢種困局
    就只有愚公移山可破
    哈....

    回覆刪除
  6. 資金大部份去咗買AI魚?嗰度啲誘餌同故事吸引啲。其他大型釣翁採取緊一捕到就走策略,或是暗地裏佈局緊大行情大波幅。
    大大小心呀~

    回覆刪除
  7. 愚公移山 =
    短期175至兩萬四
    中期一四五至兩萬四
    或最終9000至兩萬四
    嘻....
    呢種低迷成交之下必有巨變
    不過唔知道係飛天定係遁地

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次臨陣縮吐就係防佢升升升,玩少舖免被套牢又要再慢慢揼石仔追。
      係呀,要有個大概想法先知自己點行。
      上、落、停滯三路點樣處理。

      刪除
    2. 冇對錯
      雖亦有
      勝與負

      世界就變得好大
      無限大
      哈.....
      我又亂噏

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...