2023年6月12日星期一

小昆蟲大世界


 好美,揀一陣先搵到呢張排頭位。昨天佢哋可算是微距攝~大豐收!


太多,就冇咁珍貴了。要好似在亂草叢搵失物而且屏息靜氣嚟影咕喎。



有時一掂片葉就頭也不回地飛跳走。



發現佢朋友,有時會在小石人影緊時於附近執起小樹枝,可能是用嚟引隻昆蟲上樹枝,單手揸機影,以防隻嘢喺葉/草上被風吹動時搖晃對唔到焦;在石屎路面上影,就算蟲跌下,搵返的機會大啲。


影影吓有個幾歲細路走埋嚟:

"叔叔、姨姨,你哋影緊乜嘢呀?"

冇錯,喺旁人看來佢哋影緊空氣。。。



⬆上一篇鬆郁矇在欄杆上拍的短片內嘅蛛,下面嗰隻先係佢哋對話中影緊嘅主帥~

真身細過粒綠豆。


飲管吸啜大法。




有時隻甲蟲平平無奇(肉眼睇佢灰灰黑黑架),鏡頭下折射後色彩璀燦。貴氣十足。

因為前一天下大雨,可能雨後出洞覓食,攝友們滿載而歸。有啲相唔使點執都出到街。連佢友咁豐富經驗嘅都話啲昆蟲相多到一晚執唔晒。




"偷拍"層層疊。


呢隻大過眉豆少少。

敍事,話說我急急逃離人面蛛天網,因為腳力不支,記得鳳坑家樂徑左手面的分义路某處有地方歇息,點知去到個亭已拆,兩張長椅霉霉濕濕,又係只好企住等佢哋。

上佰級樓梯的欄杆也是不時有蜘蛛的。去到山頂終於嗰兩張救命椅可以坐到,蚊也較少。

我倆原定計劃係去鳳坑嗰間食肆,好彩我有問吓由嗰面回程的行山客,佢哋話食肆已封咗冇開。

嘩,呢句取情報慳返我幾佰級樓梯來回了。小石人想影耐啲,商量後唔落去再行遠啲嘅食肆了(未去過,都係該行山客報料的)。

佢朋友叫我先行折返。
梗唔制啦,同一齊去,唔會走前離老公太遠喇。
我又返山頂椅等佢哋。佢哋沿住另一面樓梯再進行搜索。

佢哋回來後,我又獨自先回程在地圖路牌石級上坐住等(比較乾爽,周圍好多蟻,用新買的手持風扇吹開佢哋,第二日大自然要我受強風吹就係我而家以操生殺大權者製造風力吹小昆蟲的果報)

見到個行山人士手拿狗帶,左右兩肩都企住不同鸚鵡。佢對住我話風涼水冷,我又回一句啲鸚鵡好乖。

答:"曾經乖過"

有些人行過會同我互相點頭微笑。

有人睇地圖牌,我像亞FA~咁由低轉個頭望佢,好不友善的表情,咁起身走開lu。好似覺得我阻住佢咁。

丈夫嚟到,我問:"頭先嗰個人一膊企葵花另一隻綠色的有冇留意到係乜嘢鸚鵡。佢朋友嘅答案就老實:"好專注影嘢,乜都睇唔到。"👍,唔知咪答唔知。

本來想影嗰個🐦人的背影,影唔切,只見佢背件衫係C。隻綠色的在他背後撩隻葵花。


考古咁,心細如塵~
佢朋友同老公講,兩個人一齊搵到多啲。
<後來,當老公複述給我知時,我答:睇吓同乜人夾啦,我就乜都搵唔到,視力不佳。
重有你先可以同佢做朋友,我聽力障礙,真係聽唔到佢講乜。>

😄😆
以上圖片又係唔跟時序的。

回程時,佢哋喺附近個亭整理器材,我徑自步向小巴站,呢次嘅排法方向又唔同咗。我窺探期間,佢哋呢班行山年青人好友善,企著的男仔向我招手,初先我話唔使喇,後來見到佢嗰邊有啲吉櫈,咁就行過去,同時我話:上次我企喺呢邊以為係龍尾,畀人話我哋插隊。其中坐著的一個女仔問我是否當地人,答咗佢。另一個坐喺我隔離身材較高大的後生仔話,佢鬧妳,妳咪鬧返佢。
我用風扇吹住佢答:"天氣咁悶熱,大家唔好咁燥。"☺

小巴到了,亭中人冇發覺添,同佢哋揚手,佢朋友先到達。叫佢上車先。
因為老公行緊嚟但未執好嘢的。
我:"攞齊嘢未呀?"
跟住請他給銀包我,佢上車先,我替佢嘟埋機付費。
剛才那位女士就讚我細心。
😸

今第一次同佢哋同行看微攝經過幾有趣。
不過我諗未必會再去鹿頸鳳坑了。同老公講,佢有啲失望。
咁👻多大蜘蛛,用乜易下次去行行吓佢唔見咗我(其實佢一影嘢就進入忘"我"境界),原來已被拑住抱咗上樹頂用純熟手法搵蛛絲打包緊。












4 則留言:

  1. 謝謝分享. 昆蟲的世界非常自由, 可隨時隨地做愛做的事, 縱使被人拍了放上網也不怕被起底, 網暴, 攪到精神出現問題, 要入院要看醫生, 醫護跟進, 社會其他人要做一大堆事情........ , 然后他們生病, 精神衰弱.... 惡性循環. 世界很簡單, 人類好複雜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 螳螂同蜘蛛嘅雄性表示要繁衍下一代,每次都戰戰兢兢搵命搏,然而生理時鐘驅使佢哋去送命。
      人怕出名不無原因,到要去競選就更怕黑歷史被揭露。而家喺網上想得到名共利的人,受追捧定追擊真係相隔蛛絲之遙。
      睇吓平時思考及修煉去到邊,通常要過咗某啲關打到大佬先進入另一境地,若然完全冇諗冇練,多數受困要諗方法拆解先出到返嚟。。。

      刪除
  2. 原來昆蟲都好靚好colorful
    Thx for sharing

    回覆刪除
    回覆
    1. ☺睇得開心就好。
      已代大家多謝讚賞咗小石人。
      難怪佢咁喜歡攝影活動。佢專注時特別charm。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...