2013年8月12日星期一

導入其途

我都唔知幾希望喺我廿幾歲時遇到呢個人,佢講俾我知利疊利(複利)的巨大威力。

佢話俾我知如果我唔受得風險,可以喺大概乜嘢價位入盈富基金,同恒指成份股掛鈎,又係一項較為穩健的投資項目。

古謙:『喺我廿幾歲人時遇唔到呢個人,但係而家我做咗導年青朋友入財務自由其途的人。』

大前提係聽唔聽、諗唔諗、信唔信、做唔做。。。

之前買入的殘股、資源股爆升,忽發奇想,我應該問吓啲網友我好唔好食糊。

事關我唔係會打電話去創富坊嗰啲C9級數,網友的財務理財知識又一定好過財演N咁多倍而且佢哋夠真。

我諗可能會咁答我:

1) 投資的事要獨立思考,自行負責同決定。

2)有價值的股票就梗係等佢好似自來水喉咁啦,重駛問。

喂喂喂,記住複利效應呀﹗

今日冇操作。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...