2013年8月28日星期三

仍愛

今日又用番廣東話嚟寫,最鬆弛的做法。

自從上次了解咗電視電玩之害後,

打機已戒,

鍾意睇電視的我就多嘢諗喇。。。

有得賴嘅係古謙自細已成日睇電視,唔怪得之看書的專注力咁弱啦。

睇緊電視時又會偶然鈎起智商係咪下降緊呢?咁重睇﹗

經過一輪矛矛盾盾之後,都係冇搣甩舖電視癮。

亞Q啲嚟講每次都會用腦諗好多嘢,觀察場景佈置、服飾道具、欣賞特技製作、劇情合唔合理、演員演技。

有時睇卡通片我都會熱淚盈眶,睇推理劇會考吓腦筋,歷險戲又會幻想吓自己置身其中又會點,有意思同寓意的就同老死分享吓自己的想法,樂在其中。

況且我而家都越嚟越與外界隔絶,可能呢個係重同世界有連繫的弦,如果都可以斷埋,離升仙之期唔遠了。

講咁耐開場白,其實我想講吓最近的仙巴歷險記。但唔係講劇情喎。

我鐘意海,我喺度諗如果要揚帆出海四處漂流闖蕩,

喺船上可以有乜嘢貢獻?我識釣魚同煮嘢食。

跟住....如果想歷險,就係時候要鍛煉好自己的體能,就由呢度開始好了。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...