2013年8月7日星期三

性本趣

由某心理學派角度,夢裡的蛇、火車等長型物體與男士性器有關。

在課堂期間,有個男學生就係喺敎授一講甩晒棚牙呢句之後就猛咁答係呀係呀,原來甩牙同自慰關連 ~ ~ 即時囉爆。

呢段都諗咗好耐寫唔寫好,因為我覺得香港係一個外表開放內裡保守的『國際都市』,尤其是一講到性。好多時啲人係道貌岸然,企於『道德高地』去看事物,性更經常被禁談,收收埋埋相當鬼祟。

從無由父母處得知性知識,我諗佢哋都唔識,多數人由朋輩、色情刋物一知半解的就大把,我就只係中三上生物堂女老師閃閃縮縮咁講解。

總之成件事就係尷尷尬尬。

呢篇都預咗未必有人答嘴,亦唔知網友們點睇我,但係我真係覺得呢個解夢法幾有趣。

而該男生唔需要尷尬,成熟的人理應唔會笑佢。

學得呢科,就係要將深層不為人道的一面引導受者自我釋放、自覺地了解本我、解開心鎖、擺脫痛苦過更美好的人生。

心理上的問題,唯一方法係自救,專業人士只可以協助你自願地了解自己的問題,真正幫到你的就是你自己,呢點,我可以好肯定﹗

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...