2013年8月11日星期日

放過我吧﹗

今日去每月竹戰時,狗友話舊同事的另一半又想再約我哋打牌,咁等我就稱佢為熱鬥小馬吧,應酬過佢大大話話都有五、六次。我不諱言告知狗友,其實我唔想打喇。狗友即時喺其他兩個雀友面前問咁呢檔呢。我答:『我可以打到妳哋揾到人為止。』

不過我諗佢哋都係當我講下啫,今日打完之後又約下一個月,可能真係揾唔到其他人卦。起碼我表達咗我嘅意願,我認為最緊要係對別人和自己都老實,坦然講出嚟。

另外一個唔想同狗友太多交往的原因係,呢個人完全冇用心聽人講嘢,亦唔記得自己對人講過啲乜,每次的話題都差唔多。如果講開某個人,佢就會講相同的內容,重重複複N咁多次都一模一樣。最離奇的是由於佢老公係做警察,當消防員大力要求加薪時,佢就撐硬話如果火燭鬼加,差佬都一定要再加,咁我話係囉,消防員只係要讀消防條例,但謷察就要識晒所有法例,不可同日而語。佢好同意,但佢完全唔記得我講嗰啲說話係佢自己講俾我知嘅,以上對話佢講一次我答一次,佢都唔發覺,真係人都癲﹗

又好似有一次同熱鬥小馬雀局,講到有啲兩公婆落埸會打感情章。我同熱鬥的屋企人都係咁,狗友就話點會呀,家人嚟架嘛,打全沖出唔到蠱惑。我哋解釋咗俾佢聽全沖都可以使詐,佢又係好堅持己見。

今日善良屋主話開,佢細佬同弟婦打牌時打龍通得好犀利,(助語詞),狗友又係咁樣答﹗﹗﹗

我真係強烈認為呢個人同人交往的言行都好有問題,但佢身邊的朋友又覺得冇嘢,重好多人好喜歡佢,好奇怪的現象。

其實我有時係會表達自己的想法,呢排雖然我可以保持禮貌,內心的吶喊越來越頻密~~呀。

就算我朋友唔多,我都想將我啲時間與真誠的人分享。

牌局賽果,勝,三連勝﹗

『無奈地想了一會兒,好醜心太明,則人不親。如果不能擺脫,可能是另有玄機,那我就應該以正面的心態去面對,將自己的注意力集中在享受這遊戲,不要想這個人的言行可行嗎?在這個圈子中發放善念,古謙盡力吧。。。』

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...