2013年8月11日星期日

始作俑

幾年前智能手機開始普及化時,初初哥已經同我講,平時當佢受到別人不禮貌的對待時,係會起晒降以惡迎惡。但佢再唔會咁做,因為佢意識到可能會有人攝錄後上載公告天下,咁就邊度都唔駛去~ ~ 明智。

那邊廂大家都隨時可見,啲人已經唔顧身份,冇晒羞恥心,明知同埋特登喺有鏡頭影住、眾目睽睽之下都會歇斯底里地咆哮,點解?

似乎這世代已有一撮人認同咗呢種表達方式,怒目而視青筋暴現,講嘢鬥大聲,嘈住唔俾人發言。

我在回想第一次見到沿用呢種面相表達法的係邊個。。。5..4..3..2.1

你諗唔諗到?

毓字派。

跟住前兩日聽到鄭斑訪問那位退休前休假警司,那種令我十分厭惡的重複阻住人講嘢的手法,,更甚者佢重要將責任推喺別人身上話俾咗好多時間但警司唔答,大佬談判專家都揾唔到位入,根本就完全冇溝通空間可言。

無論一個人幾有學識、對事物分析得幾有理據幾透徹,用呢種表達方式本身就係超錯。

呢種咁既歪風禍延下一代不特止,情況更有年長化的跡象,好可怕同可悲。

嗰個我唔多想諗佢嘅言行的人,尋日又重講佢個敎副學士的同學老死,老早已經話嗰啲8、90後冇得救,新加坡已超越我們云云。重成日話希望今次佔中攪大鑊。以前佢已經係洗腦式咁批不出十年香港玩完,今次更斷言話五年玩完。

呢舖我真係再唔能夠唔出聲,我話妳啲負能量好犀利,咁大家坐喺一條船妳都唔想佢沉架,係一個周期,第日會好嘅。

佢即刻皺眉頭話係坐埋同一條船,但係呢個唔係經濟周期,只有越嚟越衰。

我扁嘴表示不滿,但冇再回答。(一係唔想喺嗰個場合爭辯、二係未諗到好的方法講好呢件事,而我的反應都唔太正面,我應該唔答都笑笑口。)

後記:

好簡單一樣嘢,如果你承認大家都係坐喺一條船,若是有啲人的行為係會令隻船沉,但你只係閙嗰啲人點衰,自己主觀意念卻不停咒罵架船就快沉,架船只會沉得更快,同加速自我實現的結果。呢個係面對逆境最差的一個想法同做法。

我哋改變唔到人的思想,但起碼由我開始做起,對人有禮多啲笑容,面對不禮貌的對待時唔係以牙還牙。如果朋友由你處學到、感受到正面的思維(例如佢舊同學,但現實係好明顯兩個都有排唔會有咁嘅素養,遇著不如意爆粗就有佢份。)已經初部少咗好多於事無補,令人情緒更不安的煩音。我哋未必可以解決到問題,因為唔係一個人的力量可以改變世界,但我哋至少可以做到唔好令歪風蔓延。

尋日一落街就見到幾個年近60的男士幫手賣旗,唷,好似冇散紙添。但我真係唔想拒絶佢哋,因為好難得麻甩佬肯日曬當空做義工叫人買旗,好想給他們正面鼓勵和支持。佢哋有禮貌、說好話,咁我又慰問佢哋幾句,就係咁簡單。

與其終日埋怨,不如發掘身邊多啲別人做得好的事去欣賞。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...