2013年8月31日星期六

綠洲

呢排對眼好攰,所以冇乜睇文章,我經常做事的原則係最緊要長玩長有,唔好用殘副『計』。

呢兩日係好有意義咁渡過,幫咗唔少人。

尋日相約舊同學A去咗舊同學P的新天地,話說P因上司疑似躁鬱症發作催化咗提早退休的計劃。佢自己有一個理想,就係揾地方開畫社,等佢可以繼續各項開心的興趣。平時大家食個晚飯,係冇乜時間比較深入傾談,呢次唔同,舒服的地方暢所欲言。

言談間A提及家庭中發生的軼事,其實佢好多嘢都處理得頭頭是道。但我發覺佢今次說話時眉宇間經常縐起。敎出優秀子女,但到細路成長有自己想法時,好多時做父母就係時候做支持聆聽的角色,之後就要下刪三千字。。。收起嗰啲給子女的建議。A好認同我的講法,察覺到佢面容鬆咗好多。

回到家中,等姨甥女學完小結他到訪。之前嗰晚抹好啲塵,執拾家居。我發覺而家的執行力同毅力強咗好多。

今次有機會協助姨甥女紓緩情緒,洞悉佢生活上壓力來源,具體地解決一些問題。

超爽﹗


2 則留言:

  1. 其實好早都預咗佢收當,要慢慢適應吓先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思留意唔到呢個留言。係呀要適應新嘢。戥嗰啲要搬好多文章同相的人辛苦,打緊工未必有咁多時間去搞。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...