2020年2月6日星期四

買賣的節奏 · 三卷次子

~是誰~
在敲打我窗
(無間道電影試膽機用歌手蔡琴那首被遺忘的時光)
小石人終於從堆積的雜物中,將這些東西像有趣積木般砌回。
他:"老婆,你應該早啲敦促我執嘢,咁對喇叭就早啲好似而家咁響得返。。"
我:"要你覺得舒服先去做啦;正如你都冇要我執好啲畫完畫又唔執整齊的顏色同畫具。"

Funk咗一陣,佢突然將音量收細。原來佢發覺喇叭邊爛爛哋,,,咁喺呢方面知識豐富嘅佢,就請我幫佢搵深水埗鴨遼街出名整喇叭的舖頭象記電話同地址。

好快手地,佢已將低音對喇叭兩日來回修好帶返家。兼今日再出咗去攞對高音喇叭。

佢:"老婆,多謝你俾我喺廳享受HiFi樂趣。個同事的老婆一定要喺廳放組合櫃,佢套嘢係放喺組合櫃入面架咋!"

咁我都好鍾意聽音樂嘛😊

^^

尋晚佢收到風話啲人搶厠紙,佢喺某區超市目及目及情況,真係搶購一空。佢就打電話著我落街買,佢明知我尋日落枕~條頸痛到氹一聲都要我出去,咁一定要聽從。事關我哋屋企
只有新晉美女
[三卷厠紙]。

^^

午夜笑語
凌晨醒咗,兩個人講咗一輪笑。
佢:"遲啲如有人話衛生巾缺貨啲人都會去搶購。"
我:"可能啲人會用嚟做口罩。。"
呀哈哈哈哈哈。
一陣笑聲中。。
佢:"真係見過有人對住的媽巾喺度商討。"
喺呢個黐孖筋的瘋狂世界,有幽默感真係救命靈丹。
佢:"唔夠厠紙用要用把較剪攞2.5格嚟用。"

^^

今早佢第一次落街買早餐時發覺超市貨架上米同厠紙都冇貨。

第二次佢諗住搭車去攞喇叭,見到超巿返貨就買,嗰種情況似熾熱巿,手慢啲就被人搶走。

😁😄

是日操作:
7500 $6.49入貨
又再有機會入返lu,今次學精咗入一注先。俾機會我有耐性地練習進可攻退可守的黃金戰略。





11 則留言:

  1. 香港人。。。。唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有需要適量買同兩隻手四、五條咁搶。。。。😁

      刪除
  2. 蔡琴丶萬芳嗰種慢歌嘅節奏已經係我聽慢歌嘅極限。
    無特別平靜嘅心情我係唔會播佢哋嘅歌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲要由小石人作答:"Enya watermark聽完心情好平靜"
      我就乜嘢都唔識,對耳又鈍,聽得好雜。
      聽咗覺得舒服享受就好呀😉

      刪除
    2. 呢啲唔係叫聽得好雜,呢啲係叫做多元化。
      聽歌都係藤㨢瓜瓜㨢藤咁樣聽落去嘅姐,一切講緣份,所以人哋話好聽嘅我唔會主動去聽。

      刪除
    3. 有性格👍👍👍👍👍

      刪除
  3. 象記整喇叭幾錢到,要唔要檢查費?我對有源喇叭一邊大聲一邊細聲都想拎去整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小石人係自己由個箱拆喇叭出嚟拎去的。800蚊一對共用$1600。成件拎去可能唔同價錢。
      你可打電話去問吓:23860924
      營業時間星期一至四12-8
      星期五12-4
      週六日休息
      但因為個師父家庭在內地。據稱因疫情佢返唔到大6,就留喺舖頭修喇叭。佢喺舖內冇帶口罩的。

      刪除
    2. 謝謝資料,個喇叭重聽得,可以堐多陣,所以不急。

      刪除
  4. 所以不急。。但要快(修理):)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀😄佢尋晚又自己修理第二樣器材。。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...