2020年2月19日星期三

樓上派口罩·安排得好都係善舉

流程圖



講多啲好人好事,人都開朗啲。咁橋我係會員,明早如果登記後分配到就出吓街lu😁

老公喺街市幫襯開的生果舖女店主問佢:"點解咁耐唔見你老婆嚟街市買嘢?"
答:"慳返啲口罩嚟用。"

^^

由上次落枕開始,頸膊痛到而家,左邊嚴重患處右邊有時都有。

我用Osim pro therapist電患處,多得呢件東西舒緩痛楚,有時可以呼呼入睡,身體唔舒服時,瞓得到覺好重要。

另外一件法寶係呢款搖擺機。活動脊骨放輕鬆😄


我需要經常提醒自己保持良好姿勢,慢慢活動拉返鬆啲繃緊咗嘅筋腱。

自我按摩同用暖水袋熱敷。

^^

前幾日聽小石人的CD庫發現張國榮唱別人的歌,有一隻歌詞簡單旋律好。跟手喺youtube搵吓發現以下呢個版本超正。

從不知
Hifi黑膠96/24HD Audio
呢幾日不停地聽。
耳尖的小石人都覺得唔錯,就睇唱頭同製作😄重問我好唔好搵隻黑膠返嚟😅

9 則留言:

  1. 我亦有兩箱黑膠碟不過無唱盤
    😵😵😵

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢之前有個冇唱臂同缺其他我唔識嘅嘢的唱盤話掉。問咗佢啲朋友要唔要都冇人有興趣。😅

      刪除
    2. 鄉下仔有個侏儒謎題未揭盅。真係估唔到。。😵

      刪除
    3. 鄉下仔 (B貨)2020年2月13日 下午4:21
      一塊砧板有兩邊
      一邊剁豬肉一邊切魚片
      魚兒問猪猪何日可相見?
      猜一個字

      刪除
    4. 咁遠都畀你發現 ? 哈…………
      答案 =(懶)

      刪除
  2. 我都間中有肩頸腰痛(但香港中年人有幾多個會冇?)

    睇開嗰個按摩師傅話,其實唔係條頸既事,而係大脾內筋緊,叫我做多啲丫開大脾既動作。我練左其中一個扮青蛙扒响地既動作拉筋。條腰即刻無咁痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝米兄好貼士。
      剛看了扮青蛙拉筋視頻話改善o型腿,唔知係咪同一樣嘢。
      我同意拉筋有幫助,你啱呀,一度痛可能係第二度有事,人體真奧妙。。XD

      刪除
    2. 》蛙拉筋視頻話改善o型腿

      類似,重點都係拉鬆大脾內筋

      我個師傅解釋,人體既筋其實同一條橡筋類似,上身痛可能係因為下身既筋緊。同埋,用得電腦多,個人習慣係烏低縮埋向前彎,於是就應該做返啲相反既動作,去擴展返

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...