2020年2月7日星期五

封地盤·70蚊10個你都買

大壩的六角柱石群總能給我堅毅不屈的意象。

上回起皮再起皮講到小石人新打散的公司要所有人在新年前收爐日一定要執返晒啲工具、安全鞋等離開,一刀切個個完結賓主關係。

話都冇咁快第二日,公司老闆就Whatapp問人完咗假期後初六返工。

小石人自己決定初八先返。點知因疫情關係,地盤改為初十開工。佢哋在防疫方便係有盡力的,事先要啲工人申報身體狀況同有冇返大6。亦有安排有啲員工返早啲做探熱時唔使迫埋一堆。

3日後
據講有個工人又痾又嘔重暈埋。咁就封地盤唔使返嘞。

佢尋日攞完喇叭回來之後話俾我知用咗70蚊買多10個口罩。。
上次70蚊一盒50個(已用咗啲),我唔出街佢用晒,起初我有少少疑惑點解重買。
諗深一層,佢係啱嘅。

記得佢之前講過,間公司係有從大6訂口罩但唔知乜嘢原因被扣住運唔到落嚟。

而地盤規定要自備口罩先准開工。冇人知幾時先有正常合理價錢的供應。假設圍封地盤14日後有機會重開,都要自己有罩先得啦。
佢:"寫口罩呢啲因住俾人笑。"
我:"笑你芝嘛"
😁

^^

夜半鬼歌聲
尋晚佢好勤力安裝返啲喇叭,重有調較好多嘢。跟住開party咁乜嘢都聽。
玉置浩二一出場,我就打咗個冷震,實在太有感情太好聽。
11點幾重聽歌劇卡門,著佢較細聲啲,唔好嘈到啲鄰居,唔係人人頂得順鬼叫咁聲,佢就出去大門外試吓。。聽音量。
總之自己喜歡都要為人著想啦。

^^

以下呢隻Enigma -sadness
雖是N年前作品,Mv做得型、男俊女靚、sexy又充滿誘惑、音樂節拍感強而有動力。



5 則留言:

  1. 地盤應該會係停工重災區,始終有好多工人會新年返左鄉下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀米兄。
      要靠自律、誠實申報才可較能防止疫情由隱形帶菌者散播。
      發現不知明原因病人,封地盆呢個做法係好啱。

      刪除
    2. 嗰個老闆的Whatapp係話"終於都嚟到我哋地盤"
      即係估計已有其他相似事件。

      刪除
  2. 橫掂都係,不如買多對薄手套,搭車同埋開門嘅時候用吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我進行緊自發性自我隔離好耐😁,我好少出街。
      小石人話多謝Anson兄的建議👍

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...