2020年2月4日星期二

Cooking manners


學烹調食物方面,我算係好好彩。
間教會中學有烹飪同縫紉課。
完成一樣餸/一頓晚餐的背後,夠竟係井井有條、從容優雅定亂晒大龍、負能量充斥,先係真正要研究實踐的功夫。

布:厨房內有:
(1)神聖的抹碗布
(2)抹煲具
(3)洗碗綿/布
(4)抹手布,非常重要,一個企理嘅伙頭對手經常乾淨乾爽。
(5)以前重有專用索生肉類/魚類水份的布,而家有厨紙代替。

初入門梗係揦手唔成勢,第二堂就要起鯪魚皮用淨肉嚟煲芥菜湯👻。

初中開始,因父做製衣生意,母要一齊去埋幫手,我雖然是家中最細,唔知點解我就要負責煮嘢俾祖父食。
祖父係商會秘書,不嬲都有佢第二任太太照顧週全,所以連煲水都唔識。佢太太死後,我哋舉家搬去同佢住。
單頭石油氣爐同火水爐,餐餐都要煲湯,當時實際攪咗啲乜我唔記得。印象中,祖父話我煮得好食。
咁我當然為咗解決"危機"係會睇嗰啲乜太節目。回想我認為佢覺得好食的原因係平時佢放工後7點就要食晚飯,我me more到8時許。。肚餓~乜嘢都覺得好食。

當一個人唔係好掌握到要處理的問題嘅解決方法時,重有人好似烏蠅咁在身邊團團轉,多數都會好忟憎。

有時用餐嘅人趕時間脾氣又差,咁又令我緊張同唔自在。

最好煮完嘢個厨房唔會太混亂,有時得有時未得。

兩個有知名度的女主持,我都有收看佢哋嘅節目,令我引以為戒的是,煮食的過程千祈唔好學佢哋對人咁惡。
最忌係將啲食物器皿掟嚟掟去"乓擰嘭冷"。

而家我多數會開住音樂煮嘢、禪煮、站樁煮,總之灌注愛心親手為小石人和自己預備食物。攰就唔煮。

次序步驟大致係:
乾手、需長時間先做,如煲定熱水、浸菜、處理要醃得較入味的食物。
煲緊嘢時候就調醬汁或醃嘢、兼顧到就洗咁啲用過的食具。
貴買平用喺永安買咗兩個唔同大細的煲,可以煎、煲嘢得嚟清洗方便。小心用避免刮花。

重中之重:完成後,笑容滿面地請丈夫出來用餐😊

8 則留言:

  1. //第二堂就要起鯪魚皮用淨肉嚟煲介菜湯

    我比較鍾意飲芥菜滾牛肉, 仲可以加少少生油同鹽吊味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後我從來冇煲過芥菜湯lu,嗰種甘味唔係我杯茶。枸杞豬潤瘦肉、蕃茄薯仔牛肉湯都正。而家多數用攪拌機打鮮粟米整湯飲。
      查實魔兄肯入厨可能鑊鏟同支筆一樣咁利。。
      😄

      刪除
  2. 师姐好细个要煮野给祖父吃,到现在为何还要去上堂学煮野哩?学新野?

    回覆刪除
    回覆
    1. "間教會中學"意思係我約十二歲時上中學有烹飪課,嗰間係天主教會主辦的。
      我而家冇特登去學,睇電視、上網有心機同耐性做一定煮到。
      有兩樣嘢畫畫同站樁,我需要更多決心持之以恆地鍛練。。懶係原因唔係藉口。😅

      刪除
  3. 哈哈原来这样!我觉得师姐画画好有天份!加油。

    回覆刪除
  4. 我而家煮嘢就時時要掛住影相,等之後可以寫 blog,搞到啲嘢亂曬籠😅。我影啲相已經好求其,都唔明啲人點樣可以又煮嘢,又 setting,又有咁多時間可以影到啲相咁靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 😄我睇啲youtuber係有人喺後面幫佢影啦。
      無忌兄吃貨網誌圖文並茂有晒食譜份量,易明。。讚呀👍👍👍

      刪除
    2. 多謝你支持,我係開始老懵懂,好多嘢要寫低,如果唔係唔記得😝

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...