2020年2月25日星期二

攞隻雀出嚟

週日一早出發去西貢企嶺下捕呢隻。

落車後見到並跟住個師兄前往,行到一個牌坊上山,小石人已有質疑唔係嗰度。上到山極目一望冇打雀壇,真係行錯路。

途中,小石人的雀友3以鄉音廣東話同我講:"亞嫂我哋打雀,到時你燒俾我哋食。"
因雀友3以前喺內地過著艱苦的生活,令佢練成自製捕獸器加火藥去捕大野豬的本領。大家叫佢穿梭3,打趣意指佢穿梭機都整到出嚟。
我答:"不如你打隻野豬,你哋影完相,我啱啱就會燒好😄"

行行重行行
上嗰啲山仰頭38度角,腳骨力要唔少。"哩"(藏)喺山旮旯鳥。


老公陪著我大落後,上到山就發現佢哋的目標,位置就喺人哋搭個營嗰度,今次需要發揮共享空間的情操,大家將就吓。

我就係坐喺張凳答網友留言,搜尋吓資料同聽歌,望吓天。



過咗幾個鐘。。
走埋去人群睇吓佢哋的成果。我問穿梭3:"又話俾獵物我烹調?"
佢指吓個芒"嗰度"
我:"你攞隻雀出嚟我先煮到"
<呢招跟一休和尚學的>
佢哋笑完一輪,我又歸位返返去張凳。

後記:老公講咗好多次話穿梭3好羡慕佢。因為3的女朋友一陪佢去影嘢,唔夠幾分鐘就喊走,又成日催促住。

我認為又唔可以咁比較的。穿梭3又唔知經過多次陪伴,今勻老公已問咗我幾次,我都是cat smile回應。老公又預備定條iphone線等我可以聽佢電話內CD庫唔使咁悶。之後又向我表示歉意話估唔到條路咁陡峭,佢應該自己去過評估咗情況先。重有我好多缺點"如木砧板一邊片赤貝隔住另一邊整豬心",一個字懶😁。重要成日扭計。。總之各有前因。。。

^^

昨晚整蠔餅,份量蠔太多薯粉攪唔勻成唔到餅形。

^^

買賣操作
昨日6.8沽晒7500


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 尋晚都一直以為今日會續大跌。。。

      刪除
    2. 最近港股跟美股跟得好貼,基本上第二朝港股開市係跟即市道指期貨嘅走勢去行嘅,所以隔晚道指跌幾多其實我哋尋日已經反映咗。

      刪除
    3. 大成交又跌唔落...今日好想入貨。最後攪強積金分散注意力☺

      刪除
  2. 我同你真是對著幹,今早以6.81買入7500.....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到WW兄的留言真係笑咗出嚟。
      你贏多啲。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我問准咗老公先用呢個題目架。😊
      樂而不淫

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...