2020年2月3日星期一

結婚紀念日~同場加料是日晚餐

2017年既今日去咗濠江慶祝,
小石人放咗腳架喺度影,結果逢經過的路人都停下來影。



 高牆與炮台
 只窺探到別人/既得利益勢力想給你看的部份
 中西特色共冶

臉書的好處是提提昔日回顧。我唔睇返都忘記今日是特別的日子。午間通訊時話俾佢知,佢都係唔記得嘅😄。

是日操作:
我又儍儍的回補之前沽掉的。。
1997 $39.85重要加碼買多啲。
12 $34.85

其實重有其他好多都想入,選擇呢兩隻係因為近期交過手,比較有"感覺",劉青雲神探一片佢查案唔用理性思考,人們認為佢係黐線,實際佢係精神有問題但又推測到誰是兇手(超讚呢齣片,最尾嗰幕地上散碎玻璃倒影一個人內心的複雜多重型格是絕妙表達手法)。。到咗呢啲個個話重有排跌的情緒下,入巿係需要好大勇氣,重要貼出嚟公告天下。
邊個會知未來,唔入 到佢升返又失去機會,入巿買賣就係經常要遊走於矛與盾和心理變化之多重軌道。

加場後記:
今日狀態幾好,整到幾味。。

 出面買要$65,自己整$25好似多啲肉食,今次重手咗咸啲,點知佢話啱味。煮到一開殼放自己種的蘿簕。
 蝦餅四件,食食吓發覺都係要影吓,事關下年會唔記得今日發生過乜嘢。😁

臨尾啪海膽。睇完老王兄個同我講笑的留言,小石人越嚟越風趣,就話落到肚"冚嘭冷"fusion埋一齊❤
唔好意思,因為之前搵唔到個頓號所以成日都係隔一隔嚟表達,有時又冇標點。
記起白面包青天包龍星同方唐鏡交鋒嗰幕。
* * * * *


今日雖然皇宮開大食會,不過唔使"亞發"出🐎,開餐前佢揾唔到啲銀石線有啲忟忟哋。做人老婆要識做,等我洗埋啲碗。

呢個蛋糕超美味,食完頭先嗰餐休息一陣再開始。

+送尾啡Perfecto


5 則留言:

  1. 回覆
    1. 今年安坐家中呀~2017回憶嚟架。
      一陣間食海膽豉椒炒蜆同蛋糕等慶祝。。多謝老王關心😊

      刪除
    2. 海膽豉椒炒蜆, fusion 野黎架WO~~~XD

      刪除
  2. 恭喜,d野食好正,睇到流哂口水
    股票有人買有人賣好正常,今日我先賣左好多貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝。我第一時間已去探WW兄睇你新帖文。又係湊巧地想法背馳。咁你有你贏;我有我唔輸😄

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...