2013年7月29日星期一

小比丘的蛻變

~ 正所謂每日一blog  令我人唔會變short ~

首席魔法師經常都以和尚為故事主角,等我又講一個有關小比丘的故事。

話說我有一位十份尊重我的舊下屬,大家分別離開咗舊公司之後,都仍然有聯絡。

佢係一個好勤力、有責任感、富上進心的80後,所以唔好成日淨係帶有色眼鏡去一竹篙打晒啲年青人,以我所認識的人當中,不乏有前途、 有希望的未來主人翁。

有啲乜嘢上司最鍾意呢種人呢,就係嗰啲完美主意、做死人唔駛本的挑雞蛋骨人,佢現任上司正正就係呢款。

咁唔係壞事,兩個人係好合拍的,上司都好喜歡佢。

呢位小牛初先做呢份工的時候仆心仆命,乜都照單全收,咁有乜辦法唔做死。

佢之所以咁愛戴古謙,係因為我經常可以提醒佢,啟發到佢,等佢做人、做事可以更進步,生活更加美滿。

以前,大家的層次相差太遠,我講的佢不能理解,係正路。

但現在,當小牛都開始要做管人的工作,經驗、閱歷增長同豐富咗之後,佢亦能夠明白更多道理,非常好﹗

敎學相長,大家都可以得到成功感。

最近,佢洋洋得意咁話俾我知,公司有一個部門的人奉上司之命要攪一項活動以提高員工士氣,小牛猛咁同我講啲人有幾蠢,佢覺得.......

又預計到上司第日到呢個部門啲人攪唔掂一定嚟揾小牛問意見之類.....

通常由我口中,佢都會聽到出乎佢想像的言論﹗分析完咗成個形勢俾佢知之後,從電話筒的溝通我感覺到佢好似比我當頭棒喝咗一嘢,通訊完畢....over。

今日佢又再打電話嚟,佢話聽完我意見之後,佢喺工作枱前貼咗一張寫咗個『靜』字的紙,我讚佢呢個暗號用得好,冇人知實際用途。每次當佢想多口講啲唔關佢事嘅嘢時,佢就會望住個字,再認真思考應唔應該出聲。孺子可教也。頓時,我覺得佢望住個靜字時,就好似一個小比丘喺度扑木魚....篤....篤.....篤.....篤篤.......

人生真係有趣!

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...