2013年7月27日星期六

於人以利

早兩日姨甥女話要嚟過宿一宵,佢有哮喘,所以我就好盡力咁將屋企打掃乾淨,打點好啲等佢休息得舒服啲。

有句說話叫做於人以利,意指俾著數人,冇所謂啦。

呢個親戚自細有學音樂~彈琴、中樂都識,今次佢有興趣學小結他,4條弦的的骰骰,幾得意。

以前我曾經學過結他,但隻手太細最主要係我懶,學唔成。

唔知由幾時開始我覺得一個人如果懂玩樂器自彈自唱,係好快樂的﹗

咁好機會喺目前,我梗係唔會放過。

跟住姨甥女送咗以下的禮物給我:

m m f s s f m r d d r m m r r

m m f s s f m r d d r m  r d d

r r m d r m f m d r m f m r d r s

m m f s s f m r d d  r m r d d

臨老學吹打﹗以一個完全唔識音樂又冇記性的人都唔可以對自己太苛求,玩吓著。。。

於人以利,下一句係,其利必反,或反更多﹗

我出發點係沒有望任何回報,但係今次得到的係 ~ ~

貝多芬第九交響曲快樂頌

唔係嘢少,哈哈哈哈哈﹗

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...