2013年7月9日星期二

斷食2(2) - 清潔舌苔

今次斷食同上次唔同的地方, 係『肉』念太強。

7月6日

晚,飲完杯橙汁之後,好早上床,但係個腦就不停諗住乳豬、雞翼、黑椒牛柳﹗

7月7日

仍是飲汁日,飲咗芹菜汁同橙汁,沉便一次。屋企人食肉醬意粉又乜又物,我索性佢哋一食嘢,就入房。上次斷食的時候冇咁想食嘢亦冇乜諗。

7月8日

今日睇多啲有關斷食文章。飲 紅蘿蔔汁,下午西芹汁,本來打算一杯菓一杯菜汁,但家人見到芹靚又買,我話俾佢知之後5 日都唔食唔飲,佢話等5 日後先飲呢棵西芹喎, 因為它夠『新鮮』﹗ 把心一橫,都係由今午開始唔再食嘢,想早開始早完,做咗一次意念排毒。晚上家人又問我飲唔飲湯﹗都係入房罷了。幾日都有做腹部按摩, 越嚟越按得深,今晚重有好多度覺得痛。

7月9日

家人再問我食唔食麥皮。今早口苦、尿黃、心跳得好快。以為舌苔很重,但又唔係。﹗自從開始每日清潔舌苔之後,條脷乾淨好多。好簡單,大家都可以試。用一隻湯匙,由舌根向舌尖外刮,但不要用力過猛傷到味蕾。今次口苦,應該都係排緊毒。之後排出的尿,有好強烈的西藥味。又有想嘔的感覺。午,有人 開餐,於是我又入房,畏冷、有酸水由胃湧上來,而且耐唔耐會有痰,我想這些都應該吐出。講住咁多先。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...