2013年7月6日星期六

斷食2(1)

今日開始預備做期待已久的斷食第二波。我打算頭尾3日飲蔬果汁,然後5日只喝清水。

前幾日因為要跟同事敍舊,所以就食埋嗰餐先斷。呢幾日都係大魚大肉,食得好暢快。

既然凡心未盡,就嚟又食又排平衡大法,趁未累積到病之前排咁啲毒。

有人可能會問,點解耐唔耐就要攪到自己咁,攞苦嚟身。

要記住表面好似冇樹有幹,但係我有

口氣
體味
熊貓眼
肚腩
越嚟越多癦
以前冇而家皮膚對清潔劑敏感
唔係日日有便便
胃酸倒流
失驚冇神胃痛

車,古謙,都市人十個有九個都有以上情況架啦。

所以咪唔好以為自己好健康囉。防範於未然才是上上之策。

食嘢係我開消之中佔最大支出,如果第日練到可以唔駛食,慳番好多好多,哈哈哈﹗

講笑咋,不過我發覺唔食一輪嘢之後,食番又會滋味啲,呢樣係主菜搭嘅甜品。

主要原因係我希望第日唔駛死得咁辛苦。

(寫呢篇網誌期間去咗兩次洗手間,但我今日只係飲咗一杯乜都唔加的檸水同半杯西芹汁,真係當面見功。)

3 則留言:

  1. 體味
    熊貓眼
    肚腩
    越嚟越多墨

    我都有喎
    近半年, 突然多咗好多癦......
    斷食可以改善這些情況?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時實驗結果沒有改善癦的情況。
      手臂以前有一突出的贅肉,約一粒米大小。我不知道有沒有關連,它已脫落不留痕。
      菓食為主少吃肉類可改善體味是肯定的。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...